The Virgin Suicides
Fra : zcully

Dato : 28-10-01 02:33

Jeg har hørt så meget rosende om den film, men hvad handler den egetlig om
og er den værd at se??

/Zcully

Fra : Mikkel de Winther

Dato : 28-10-01 02:27

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har hørt så meget rosende om den film, men hvad handler den egetlig om
> og er den værd at se??

For at tage det sidste spørgsmål først, så ja, den er helt sikkert værd at
se. Det er en utroligt flot debutfilm, og jeg kan ikke vente med at se flere
film fra Sofia Coppola.

Hvad handler den om? ... Hmmm... Lad os se... Jeg skal gøre det så kort jeg
kan og ikke afsløre for meget. Vi følger de smukke Lisbon søstre, som vi ser
igennem øjnene af 3 drenge som er yderst betagede af dem. Hmmm... Nu har jeg
ikke lyst til at fortælle mere.

Det er en meget smuk og poetisk film som uden alt for store armbevægelser
formåede at bevæge mig. Se den!

Hvis du ikke allerede har gjort det kan du selvfølgelig kigge på IMDb --
http://us.imdb.com/Title?0159097.

m.
--
Movie quote of the day:
"A small penis is a disability! Would you laugh at someone in a