Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb i udlandet
Fra : PRESTIJ

Dato : 27-10-01 20:40

Jeg har tænkt mig at købe et DV kamera i gennem www.newyorkcamera.com/de .

Der skulle også være et link som hedder et eller andet med techni.....

Nu når de sender fra Tyskland skal man så overhovedet ikke betale
told/moms??

Jeg mener der må jo være stadig en grænse for, for hvor meget man må købe
for.

Er der nogen der kender /ejer dette kamera som jeg er brændt varm på -
Sony DCR-PC9 ??

Eller skal jeg vælge et andet kamera......det er nu mest størrelsen som har
imponeret mig meget.

På forhånd tak

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 27-10-01 21:24

"PRESTIJ" <prestij@ishoejby.dk> wrote in

> Der skulle også være et link som hedder et eller andet med techni.....

technikdirekt.de

> Nu når de sender fra Tyskland skal man så overhovedet ikke betale
> told/moms??

Nej, du betaler tysk moms som allerede er indeholdt i priserne hos ny-
camera og technikdirekt. Told er der ingen da Tyskland er med i EU.

> Jeg mener der må jo være stadig en grænse for, for hvor meget man må
> købe for.

Nej, ingen.

--
Hilsen
Kenneth

Fra : Jes-Peder K. Løkke

Dato : 27-10-01 22:39

Hej
I Tyskland kan du roligt handle, men USA da skal du betale told og moms,
det bliver alt for dyrt

Hilsen
Jes-Peder