Uheldig - igen
Fra : Bart

Dato : 27-10-01 19:13

Hej med jer

Jeg var uheldig - igen efter 5 måneder.

I juli tabte jeg en 3 ugers "gammel" Nokia 6210 i gulvet efter en bus
bremsede hårdt.
"Glasset" på selve fronten gik i stykker.
Det betød at telefonen skulle sendes til reperation hos Nokia og det gad jeg
ikke pga. ventetiden.

Jeg købte så ny Nokia 3330 som var en nødløsning og jeg blev glad for den at
jeg lagde Nokia 6210 ind i skuffen.

5 måneder siden - i torsdags tabte jeg igen den "nye" Nokia 3330 i gulvet da
den blev gledet af hånden. Denne gang er det endnu mere alvorligt - selve
displayet inde i telefonen gik i stykker dvs. at øverst del (30%) blev vist
mens nederst del (70%) slet ikke vises.
Det skal lige nævnes at jeg ikke har tabt den mange gange - vistnok kun 4
gange).

Hvor længe vil det tage og hvad vil det koste at udskifte fronten på Nokia
6210 hos Nokia værksted? Hvad med lidt reperation af tastaturet da der er
kommet lidt væske ind og nogle af tasterne er blevet sværere at trykke på.
Jeg har stadig garanti men jeg tror nok ikke det kan bruges.

Hvor længe vil det tage og hvad vil det koste at udskifte displayet på Nokia
3330?
Kan garantien dække det hvilket jeg håber på?

Denne gang gider jeg ikke købe en ny mobil nr. 15 på 5 år!!!
Det skal lige bemærkes at de fleste er røget til fordel for endnu bedre
mobil og ikke ved uheld.

På forhånd mange tak for hjælpen

--
Venlig hilsen
Bart

Fra : js

Dato : 29-10-01 16:50

Hej Bart

Du kan nøjes med at købe glasset til din front.
Det koster ca 90 kr.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 29-10-01 22:23

Davs.

> Hvor længe vil det tage og hvad vil det koste at udskifte fronten på Nokia
> 6210 hos Nokia værksted?

Hos EMTS i Københavnsområdet koster det 500, og det gøres mens du venter.

> [...]
> Jeg har stadig garanti men jeg tror nok ikke det kan bruges.
>
> Hvor længe vil det tage og hvad vil det koste at udskifte displayet på

Stadig mens du venter, hvis det er EMTS service.

Fra : PHK

Dato : 14-11-01 17:18

"Bart" <bart@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Denne gang gider jeg ikke købe en ny mobil nr. 15 på 5 år!!!

Køb et etui til din telefon. Det afbøder faldene på hårde genstande, gulve
m.m.

--
_
|_|