Held vedr. oplåsning...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 27-10-01 19:13

Hej der...

Tænkte at nu måtte jeg lige høre; Er der nogen der har held med at låse
deres telefon op, den der gratis man fik fra Wanna-Save, med Telia abb. ?
Det drejer sig om Ericsson A2618s ?

Jeg kan nemlig ikke rigtig tyde de små billeder der er på vejledningen - er
det pil op eller pil ned ? Og hvad - er det stjerne ???

Tak for hjælpen på forhånd...
/C.T.

Fra : Mickey

Dato : 27-10-01 22:04

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan nemlig ikke rigtig tyde de små billeder der er på vejledningen -
er
> det pil op eller pil ned ? Og hvad - er det stjerne ???

er du meget nærsynet eller har du glemt brillerne ? ;)

- fik du ikke den der vejledning fra Telia ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-10-01 10:11

Ja daw

> er du meget nærsynet eller har du glemt brillerne ? ;)
>
> - fik du ikke den der vejledning fra Telia ?

Nå jeg var ikke klar over at det var alt.dk.hånlig jeg var kommet til at
smide et indlæg i ...

Grunden til at jeg spør' er at den kopi jeg har fået til vejledning er meget
dårlig, og ingen af de muligheder jeg har prøvet virker...

/C.T.

(Med fare for at blive hånet igen)

Fra : Claus Rolsted

Dato : 28-10-01 12:58

Hvis du er interesseret kan jeg sende dig en kopi i et Worddokument over
mail.........

Claus Rolsted
Icq: 91028400

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-10-01 14:49

Hej igen

> Hvis du er interesseret kan jeg sende dig en kopi i et Worddokument over
> mail.........

Jo tak det må du meget gerne

/C.T.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 28-10-01 14:58

Hej Christopher,

så er oplåsningsvejledningen sendt til din mailadresse......
God fornøjelse - det virkede for mig.........

Mvh

Claus

Fra : Mickey

Dato : 28-10-01 15:22

> Nå jeg var ikke klar over at det var alt.dk.hånlig jeg var kommet til at
> smide et indlæg i ...

slap nu af og læg meget mærke til smiley'en!

> Grunden til at jeg spør' er at den kopi jeg har fået til vejledning er
meget
> dårlig, og ingen af de muligheder jeg har prøvet virker...

min var i udemærket kvalivare, overvejede ikke at de evt. sendte dårlige
udprintninger pr. normal post

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-10-01 15:48

Hej igen ...

Oki, bærer ikke nag

Men nu har jeg fået en ordentlig udprintning, men kan stadig ikke få det til
at virke, efter jeg har trykket, pil ned én gang, 2 gang *, og én gang
stjerne, skal man jo trykke "yes", men der sker ingen ting... ???

/C.T.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 28-10-01 17:35

> [...]
> at virke, efter jeg har trykket, pil ned én gang, 2 gang *, og én gang
> stjerne, skal man jo trykke "yes", men der sker ingen ting... ???

Prøv at sætte et nyt sim-kort i først......
Eller med det gamle sim-kort: Tast pinkoden ind og godkend denne, FØR du
begynder at følge oplåse-vejledningen.