CSS: Input-pseudo-klasser eller -børn
Fra : Morten Abildgaard

Dato : 27-10-01 18:22

Hejsa,

Er der nogen af jer der ved hvordan man formatere børn
eller pseudo-klasser af <input>?
Helt konkret:
Jeg vil gerne (vha. CSS) formatere mine <input>-elementer,
så de alle har denne kanten/border'en "1px solid #ccc", undtagen
<input type=radio> og <input type=checkbox>.
Hvordan gør jeg det _uden_ at bruge klasser/id's?

mvh
morten

Fra : Kurt Hansen

Dato : 28-10-01 09:17

On Sat, 27 Oct 2001 19:22:15 +0200, "Morten Abildgaard"
<REVERSE:kd.thgin2@eigoob> wrote:

>Hejsa,
>
>Er der nogen af jer der ved hvordan man formatere børn

format børge: /V:jensen F:4 år /C

Venlig hilsen
Kurt Hansen

P.S. Undskyld, jeg kunne altså ikke dy mig

Fra : Keld Villadsen

Dato : 28-10-01 09:38

>format børge: /V:jensen F:4 år /C

/U
Så er de helt væk

KV

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-10-01 12:53

Kan ikke lade sig gøre, så brug klasser.

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 29-10-01 23:20

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev:
> Kan ikke lade sig gøre, så brug klasser.

Nej, det er også det jeg ærgeligt nok er ved at erfare, men
prøv så lige at se W3C's selector-definition her:
http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/selector.html#q1

Hvad fa.... ligner det at fylde os med fejlagtig information?
Er der nogen der kan få bare et par af de nævnte selector-opbygninger
til at virke? - specielt selectorene i stil med " input[type="text"] "?

mvh
morten

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 30-10-01 11:17

"Morten Abildgaard" <dont.send@email.no> skrev i en meddelelse
> Nej, det er også det jeg ærgeligt nok er ved at erfare, men
> prøv så lige at se W3C's selector-definition her:
> http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/selector.html#q1
>
> Hvad fa.... ligner det at fylde os med fejlagtig information?

W#C fylder dig ikke med fejlagtig information. Du kigger på CSS specs, ikke
en manual. Hvis browserfabrikanterne ikke har implementeret en specifik
feature, så har browserfabrikanterne ikke implementeret en specifik feature.
Klag og browserne, ikke W3C
--
Andreas
http://www.solitude.dk