Erfaringer m. FWA fra Sonofon efterlyses
Fra : Mads Nielsen

Dato : 27-10-01 14:45

Hej
Jeg ville blot høre om ikke der var flere ude i det ganske land der har fået
deres klamme hånd på en FWA-løsning fra Sonofon. Det er et gigant skridt
fremad for alle os der ikke finder Tele Danmarks monopol på kobberet særlig
fremmende for udviklingen.

Mads
Hvis du er i tvivl, er der ingen tvivl !

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-10-01 14:46

"Mads Nielsen" <mdn@14u.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville blot høre om ikke der var flere ude i det ganske land der
har fået
> deres klamme hånd på en FWA-løsning fra Sonofon.

Der er en 20 timer gammel tråd du kan starte med.

Fra : Mads Nielsen

Dato : 27-10-01 15:01

> Der er en 20 timer gammel tråd du kan starte med.

Den har jeg læst, men det kan vel ikke passe at Fritz er den eneste der har
fået det installeret i Dk.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-10-01 15:15

> Den har jeg læst