Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Compactflash kort til Canon
Fra : Susanne Jørgensen

Dato : 27-10-01 12:58

Hej alle

Jeg vil gerne købe et Compactflash kort til mit Canon IXUSv kamera.
Er der nogle som har erfaring med Apacer kort på 128 MB til mit kamera eller
skal man købe et
Canon Compactflash kort som er dyre.

Venlig hilsen

Henrik

Fra : Anders Winther

Dato : 27-10-01 13:43

> [...]
>
> Jeg vil gerne købe et Compactflash kort til mit Canon IXUSv kamera.
> Er der nogle som har erfaring med Apacer kort på 128 MB til mit kamera

Hej Henrik
Jeg har købt et Feiya 256 MB CF kort til mit Canon S20.. Det virker helt
fint.. Og det er vist nok billigere end Apache's..

Mvh.
Anders Winther

Fra : Susanne Jørgensen

Dato : 27-10-01 15:11

Hvor og til hvilken pris??

Fra : Anders Winther

Dato : 27-10-01 16:53

> Hvor og til hvilken pris??

Jeg købte dem hos www.prcdata.dk til 1535 kr.. Prisen er vist lavere nu..
Jeg vil dog ikke anbefale PRC-data.. De laver for mange fejl.. Har handlet
med dem 3 gange før, hvor det kun er den ene gang det gik smertefrit..

Nogle gange får de slet ikke ens bestilling, på trods af at man har fået en
kvittering for bestillingen.. Andre gange kommer de til at sende varen to
gange.. Og så vil de have at man skal betale for forsendelsen.. Øv-øv..!

Hvis jeg skal anbefale nogen, bliver det IT-butikken.dk..

-Anders

Fra : Knud Nielsen

Dato : 27-10-01 17:53

Susanne Jørgensen <sj.magic-mj-music@c.dk> skrev i en
> Hvor og til hvilken pris??
>

> "Anders Winther" <winther@anders.dk> skrev i en meddelelse

Har netop købt et PQI 128 MB for 580,- incl. forsendelse hos
http://www.prcdata.dk
Ringede den ene dag og havde det med posten dagen efter. Det virker fint i
min G2.

mvh
Knud Nielsen
kn@pc.dk