så fik jeg min Ericsson T68m :-)
Fra : Brian Kristiansen

Dato : 27-10-01 09:31

Hej

Så fik jeg min T68m !!!!

Ved første øjekast.......hummmmmmm....den er da meget sød (men ikke noget
specielt)............en time efter: FUCK HVOR DEN SPARKER RØV !!!!!

Nu kan jeg godt forstå at mobilbladet MOBIL (som anmeldte den igår), gav den
den højeste karakter de nogen sinde har givet (73 point). (deres eneste
kommentar var at menuen var for langsom ??????, det må være kort bestemt,
for med mit sonofon kort der kører menuen lige så hurtigt som jeg kan nå at
trykke på tasterne !)

Den 256 farver skærm er for flot ! (glæder mig til at lægge et billede af
min datter ind som bagrundsbillede!)

Menu, joystick, etc det virker bare for genialt !

Glæd jer !!!!(dem af jer der har 4695 kr til en mobilos)

Denne telefon er i verdensklasse.

Mvh
brian

Fra : Vike

Dato : 27-10-01 09:51

Hej Brian

Har den voice memo? Og hvordan aktiveres funktionen?

mvh

Henrik

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 27-10-01 12:53

"Vike" <askforit@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Hej Brian
>
> Har den voice memo? Og hvordan aktiveres funktionen?

Hej

Ja, den har voice memo, den kan aktiveres enten via menuen (meget nemt),
eller via et "magisk" ord så man ikke behøver at trykke på noget (feks
"memomus" - "optag"...så kører den !

Det samme gælder med voiceopkald, man kan enten vælge et magisk ord og
derefter sige morten.....så ringer den til morten !

Den er simpelthen gennemført på alle leder og kanter (som de også skrev i
testen !

For at ikke tale om lyden i den (er sgu næsten så høj at man er nødtil at
skrue ned!)

Mvh
brian

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-10-01 09:56

www.tele2shop.dk har da 27 stk. på lager og den koster 4249 kroner.

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 27-10-01 12:55

> "Brian Kristiansen" <briank@superbruger.xx(dk)> wrote in message

> www.tele2shop.dk har da 27 stk. på lager og den koster 4249 kroner.

De havde den ikke på lager igår kl. 1600 (alle de steder som skrev at de
havde den på lager (havde den faktisk ikke på lager (først mandag eller
tirsdag).

Televanløse valgte at selv hente den (kl 15,55) og jeg stod i butikken da
han kom tilbage med den (kl 16.30), så jeg gætter på at jeg med ret stor
sikkerhed er den første betalende kunde i Dk der fik den

mvh
brian

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-10-01 14:24

> De havde den ikke på lager igår kl. 1600 (alle de steder som skrev at de
> havde den på lager (havde den faktisk ikke på lager (først mandag eller
> tirsdag).

Jeg tror nu at de har den på lager... Ellers ville de heller ikke have
stik. de plejer at købe 50 stk. hjem af hver varer de har.

Man har også kunne bestille den i lidt over en uge. Også til 4249 kroner.

> Televanløse valgte at selv hente den (kl 15,55) og jeg stod i butikken da
> han kom tilbage med den (kl 16.30), så jeg gætter på at jeg med ret stor
> sikkerhed er den første betalende kunde i Dk der fik den

jaa,, det skal du da ikke være så sikker på. Da tele2shop sikkert har været
de første der har den... Det er jo også en Svensk selskab

Fra : alwresuihalert

Dato : 27-10-01 16:24

snip
> [...]
> for med mit sonofon kort der kører menuen lige så hurtigt som jeg kan nå

Er det papir versionen, kan det købes i kioskerne nu?

> [...]
> min datter ind som bagrundsbillede!)
>
> Menu, joystick, etc det virker bare for genialt !
>
> Glæd jer !!!!(dem af jer der har 4695 kr til en mobilos)

Jeg venter nok et par uger, til den falder under 4000 kr. eller deromkring.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-10-01 17:18

"alwresuihalert" <lkjhlkjhliu@trdtdtrcv.com> wrote in message

> Jeg venter nok et par uger, til den falder under 4000 kr. eller
deromkring.

mobilpriser.dk siger under 4000 allerede nu

Fra : Anders HJ

Dato : 27-10-01 18:55

Arghhh, mit eksemplar ligger på et eller andet gudsforladt postkontor! Jeg
troede pakkepost også kom ud om lørdagen! :(

Anders

Fra : Michael Busekist Han~

Dato : 27-10-01 23:12

Hej

Hvordan køre spillet der ligger i den, jeg så på en web side at der skulle
ligge det gamle
acade-spil "Defender" ????

Mvh
Michael

Fra : alwresuihalert

Dato : 27-10-01 23:46

snip
> Så fik jeg min T68m !!!!
>
> Ved første øjekast.......hummmmmmm....den er da meget sød (men ikke noget
> specielt)............en time efter: FUCK HVOR DEN SPARKER RØV !!!!!

Hvor gode er PIM / PDA funktionerne som calender og addressbook? Kan de,
efter din vurdering erstatte en Palm (hvis du har en?), hvis man primært
skriver kalender events'ne på PC og overfører dem?

Fra : Christian Flintrup

Dato : 27-10-01 23:57

> [...]

> efter din vurdering erstatte en Palm (hvis du har en?), hvis man primært
> skriver kalender events'ne på PC og overfører dem?

Og er der to-do list?

--
Christian

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-10-01 00:01

chr@mac.com (Christian Flintrup) wrote:

>Og er der to-do list?

Jep, på dansk kaldes det opgaver. Der kan være op til 80 af dem.

Peter

Fra : Christian Flintrup

Dato : 28-10-01 00:04

Peter Rongsted <rongsted@dontspam.image.dk> wrote:

> Jep, på dansk kaldes det opgaver. Der kan være op til 80 af dem.

Godt. Det savner jeg nemlig i min SL45 :)

Var det en hentydning til ikke at bruge engelske ord i det danske sprog,
at du skrev det danske udtryk - eller var det blot for at fortælle, hvad
Ericsson kalder funktionen?

--
Christian

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-10-01 01:13

> [...]

>Var det en hentydning til ikke at bruge engelske ord i det danske sprog,
>at du skrev det danske udtryk - eller var det blot for at fortælle, hvad

Det er hvad Ericsson kalder det. Jeg bruger selv ofte englske udtryk, så der
var ikke noget der.

Peter

Fra : Christian Flintrup

Dato : 28-10-01 09:51

Peter Rongsted <rongsted@dontspam.image.dk> wrote:

> Det er hvad Ericsson kalder det. Jeg bruger selv ofte englske udtryk, så der
> var ikke noget der.

OK :)

--
Christian