ST: The motion picture d. 5 November på dv~
Fra : Per

Dato : 26-10-01 23:20

Åh man kan næsten ikke vente med at få fingrene i Star Trek - The Motion
Picture
The Directors Edition som fylder hele 3 dvd´ere.
Jeg bestilte den ellers på en af de links jeg fik her i gruppen som jeg er
specielt meget
taknemmelig for.
Tak til ham som postede linken til: Region 1 DVD , det var fandme lækkert.

Venligst
Per

Fra : Morten Steen

Dato : 27-10-01 07:21

3 DVD'ere?!?! Vildt.... så er der da noget jeg har misforstået. Jeg har hele
tiden læst det som 2 DVD'ere.
Men hold da også kæft, hvor jeg glæder mig til at få den! Min
VHS-ikke-widescreen-Extended-Version kan vist snart ikke klare flere ture i
videoen...

Morten

Fra : Per

Dato : 27-10-01 13:47

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hold da også kæft, hvor jeg glæder mig til at få den! Min
> VHS-ikke-widescreen-Extended-Version kan vist snart ikke klare flere ture

Jeg har midlertidig også fået brev fra dem. Deres leverandører kan ikke
blive enige.
Nogle siger at den fylder 3 dvd´ere mens andre siger 2.
Så nu får vi at se hvormeget den er på når den kommer til november.

Per

Fra : Rasmus

Dato : 29-10-01 14:47

Jeg sidder med den her - den indeholder 2 discs. Der kommer dog også et
boxsæt en af dagene hvor der muligvis er en 3 disc udgave i ?!

MVH
Rasmus