Vildsvine tænder
Fra : Savini

Dato : 26-10-01 22:54

Hej.

Jeg har været så heldig at skyde et vildssvin her sidste søndags. Mit
spørgsmål er nu hvad skal jeg fylde tænderne ud med?

De skal jo fyldes ud med noget da de jo ellers vil flække, men hvad skal det
være.

På forhånd tak.

Thomas H. Andersen

Det var forresten det første vildt jeg skød med riffel.

Fra : Peder Porse

Dato : 27-10-01 07:56

Tillykke...
Jeg er på vej ud af døren med søn, hund og bøsse.

Når jeg kommer hjem skal jeg svare på det andet..

pp

Savini skriver:

--

Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge, DK-8660 Skanderborg

Fra : Mogens Christensen

Dato : 27-10-01 09:08

Snedkerlim

Fra : Savini

Dato : 27-10-01 17:03

det kommer de ikke til at flække af? Har du selv prøvet?

Thomas

Fra : Murermester Allan Ve~

Dato : 27-10-01 18:53

Jeg har fået et godt resultat ved at fylde tænderne med paraffin.

Hvor har du været på jagt efter vildsvin. ?

mvh.
Allan

Fra : Savini

Dato : 28-10-01 00:53

I Toft skoven. Ufattelig dejlig oplevelse.

Thomas

"Murermester Allan Vester" <murermester@allan-vester.dk> skrev i en
meddelelse news:3bdaf345$0$239$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Murermester Allan Ve~

Dato : 29-10-01 19:40

Jeg har fundet dette link til toft skov, så andre også kan misunde dig de
gode oplevelser.

http://www.lazylars.dk/tema.htm

Fra : Savini

Dato : 29-10-01 20:11

Ja jeg kan jo kun give hende ret. : ^)

Aldrig før har mine jagt oplevelser været så enorme og flotte som dette.

Uha det skal jeg prøve igen!

Thomas H. Andersen

"Murermester Allan Vester" <murermester@allan-vester.dk> skrev i en
meddelelse news:3bdda13d$0$728$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Hanne Pedersen

Dato : 30-10-01 16:08

Jeg ved fra en konservator at han bruger lim fra limpistol eller alm klar
silikone.
MVH.
Bo Rodam

Fra : Savini

Dato : 31-10-01 00:01

Jeg fik snakket med folkene fra Toft Skoven og de siger de har hørt man KAN
bruge salt med et par dråber vand i og så luk det med silikone. Om det
passer ved jeg ikke.

De bruger selv silikone, men deres de første/ældste er flækket.

Thomas

Fra : jenssommerhus

Dato : 28-05-02 17:17

Tillykke med vildsvinet!

Jeg har en far som har et stort stykke jord i sydfrankrig fyldt med
grise. Der er efterhaanden blevet skudt nogle keilere.
Hver gang han skyder en keiler goer saadan:
Du skal koebe nogle REN STERIN lys. Det er vigtigt at det er REN sterin.
Du kan saa paa en maade saette dem fast i en lille papkasse eller andet
saa du staar op. Det eneste du skal goer er at braende lyset saa
sterinen drypper ned i indtil de er fyldt op.

Det er simpelt hen ikke svaerere end det. Endnu en gang tillykke med
vildsvinet. Det har ikke lykkedes mig at skyde et endnu. Kommer nok?
MVH Jens

http://www.kandu.dk/