Klotoris ?!?!?!
Fra : -=[ *C4 Life* MalkE]~

Dato : 26-10-01 22:03

Er der nogle der kan hjælpe mig, jeg har fået sådanne nogle mærkelige
knopper nede omkring klitoris, og der er ved at gå infektion i det, min
kæreste syntes at det er klamt, men kan jeg gøre for det, jeg går ellers i
bad 2 gange om ugen. Jeg har hørt fra andre fra mange jeg kender at man kan
kurerrer det ved at tage noget piskefløde og smørre på og lade det tørre
ind, har haft prøvet, men syntes ikke at det virker, er der nogle der ved
hvad det er jeg gør galt???

JEg er ovre ved en ven, så i bedes kun svare i nyhedsgruppen, da han ikke må
se det! Men please, svar mig, jeg er så ulykkelig :(

Hilsen den Grædfærdige Anonyme

Fra : Gitte Beyer

Dato : 27-10-01 07:39

Hejsa

> [...]
>ind, har haft prøvet, men syntes ikke at det virker, er der nogle der ved

Prøv at smut en tur forbi lægen med det, så kan du sikkert få noget
salve eller andet, der kan tage det. Og samtidigt får du tjekket, at
det formentlig ikke er noget alvorligt.

MVH
Gitte

PS: Er der noget galt i at gå i bad hver dag?

Fra : Henning

Dato : 30-10-01 22:07

"Gitte Beyer" <gitte@beyer.nu> wrote in message

> Prøv at smut en tur forbi lægen med det, så kan du sikkert få noget
> salve eller andet, der kan tage det. Og samtidigt får du tjekket, at
> det formentlig ikke er noget alvorligt.

Ja det er en god ting, før man selv begynder at
eksperimentere, det lyder som noget helt banalt,
som der kan gøres noget ved.

> MVH
> Gitte
>

> PS: Er der noget galt i at gå i bad hver dag?

Er du vimmer? Er du klar over hvad vand koster
i vor dage? Du betaler både for at få vand, men også
for at slippe af med det igen! *G*

MVH
Henning

Fra : cirkelina

Dato : 28-10-01 17:42

Det er vel for sjov??!!

Gå til lægen og bad evt. lidt oftere

Mvh

Os

Fra : Henning

Dato : 30-10-01 22:14

"cirkelina" <naya213@oncable.dk> wrote in message
> Det er vel for sjov??!!

Hvilket?

> Gå til lægen og bad evt. lidt oftere

Men hold sæben fra kønsdelene, de
er selvrensende, her er rent vand tilstrækkeligt,
krasse midler ødelægger slimhinderne, brug ikke
noget du ikke vil komme i øjnene, til rengøring
af dit skød. ( alt det røde, mellem/bag de ydre
skamlæber er slimhinder)

MVH
Henning

Fra : Jan Ziegler

Dato : 05-11-01 12:20

Jeg håber for din kæreste at i kun dyrker ses de to gange om ugen du går i
bad..
Du bør i øvrigt gå i bad hver dag, men spørg din læge eller evt. apoteket om
noget
mild sæbe til de nedre regioner. Man kan godt udvikle allergi af for meget
sæbe.

venlig hilsen

Jan

--