Skærme
Fijala 3554
Ny SONY GDM-F520R???
Fra : Apollon

Dato : 26-10-01 20:30

Se en gang på Sony-sitet:
http://www.sony-cp.com/eng/displays/fd-trinitron/f-series/frames_cont.html

Er dette en trykfejl eller hvad mons tro???
Jeg synes det ser en smule mystisk ud...

Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-10-01 06:44

On Fri, 26 Oct 2001 21:30:17 +0200, "Apollon"
<tomkat@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Se en gang på Sony-sitet:
>http://www.sony-cp.com/eng/displays/fd-trinitron/f-series/frames_cont.html
>
>Er dette en trykfejl eller hvad mons tro???
>Jeg synes det ser en smule mystisk ud...

Det kan meget vel være,men Sony vlagte også at lave en F500 R udgave
af deres F500 - eneste forskel var ming bekendt, at F500R opfyldte en
ny TCO standard - reelt var der inge forskel overhovedetpåF500 og
F500R - så mon ikke F520 og F520R vil være ens på nær nogle
mikrosopiske detaljer.

Hvad jeg venter mere på, at om ikke Sony snart får lavet en
efterfølger til FW900 - f.eks en FW920 med en konstant dotpitch på
0,21 over hele skærmen !

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Apollon

Dato : 27-10-01 11:03

ITbutikken skilter med to forskellige udgaver af Sony F520. De optræder på
deres liste med forskellige varenumre hhv. priser. Samtidigt optræder en ny
A-230 og E-230. Har en helt ny serie set dagens lys???

mvh.
Apollon

Fra : Dr. Ralph

Dato : 28-10-01 05:52

On Sat, 27 Oct 2001 12:03:19 +0200, "Apollon"
> [...]

>deres liste med forskellige varenumre hhv. priser. Samtidigt optræder en ny
>A-230 og E-230. Har en helt ny serie set dagens lys???

Altså nu har jeg lige set på itbutikken.dk - og der er altså kun pris
på én F520 - at de stadig har en pris på den gamle F500R (og så
ovenikøbet 500 kr. dyrere) det siger noget om opdateirngen eller
videnniveauet om skærme hos denne butik.
F500R bliver slet ikke produceret mere af sony - at der stadig er
nogle producenter, der skulle ligge inde med en, det kan godt være -
men det er lidet sandsynligt, da så dyre skærme i Danamrk normalt
bestilles direkte hos Sony -så det er nok itbutikken.dk, der ikke har
opdateret deres site.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Apollon

Dato : 30-10-01 22:37

Hej

ITbutikken skilter med to forskellige udgaver af Sony GDM-F520.
Den ene står først på deres liste:
F520/21" FD-TRT.22 137kHz 2048x1536 til 10.907 kr
Den anden:
Sony, 21", MultiScan GDM-F520 til 10.407 kr.
Forvirret eller hvad???

Fra : Dr. Ralph

Dato : 31-10-01 11:46

> [...]
>F520/21" FD-TRT.22 137kHz 2048x1536 til 10.907 kr
>Den anden:
>Sony, 21", MultiScan GDM-F520 til 10.407 kr.

Havde jeg måske været, hvis den ene af deres F520 på afgårende punkter
havde adskilt sig fra den anden.
Men som tingene står, er det ret tydeligt for mig, at der er tale om
én og samme skærm - blot har de rodehoveder på itbutikken tydeligvis
forkludret et 4 tal med et 9 tal - og på én måde fået det til at være
2 forskellige varer.

I virkeligheden er der tale om én og samme skærm - F520.

At de stadig har F500 R stående til højere pris end begge deres
F520'er priser vidner igen om, at man nok ikke skal tage deres webshop
ret seriøst.

I det hele taget er det sådan idag, at firmaer - små som STORE -
stadig ikke helt har fattet, hvor meget deres website profilerer dem
udadtil - på både godt og ondt.

Godt, når forbeugeren oplever en effektiv og velopdateret site, der er
let at overskue - ONDT, når forbrugeren oplever en useriøs site fyldt
med forvirrende links og dårligt design - og uopdateret materiale.

www.ericsson.com var lige begyndt at fungerer både design mæssigt og
effektivitetsmæssigt - så kom sony-ericsson smarbejdet - og
sony-ericsson har siden haft store problemer med at få deres site til
bare at fungere nogen lunde. Link på link føret en rundt i ring - og
folk blev skidesure.

Asus kommer med en ny notebook - kaldet B1 - som jeg selv overvejer.
Flere danske butikker (www.noteman.dk og www.laptop4u.dk) har
reklameeret med den - men om man har kunnet finde noget info om den på
www.asus.com - asus egen site, der designmææsigt ligner noget en dreng
i 2. klasse kunne lave bedre - og hverken deres søgemaskine eller
infosite virker elelr siger noget om deres nye produkt - se det kan
skræmme mig fra at købe noget andet fra ASUS end motherboards.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.