Sonofon
Fra : Frits Pedersen

Dato : 26-10-01 20:15

Er der nogen som har fået Sonofons bredbånd installeret og fået det til at
fungere?
Vil gerne høre positive og negative ting.
Mvh.
Frits Pedersen
frits@mail.dk

Fra : Gregers Petersen

Dato : 26-10-01 21:29

"Frits Pedersen" <frits@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen som har fået Sonofons bredbånd installeret og fået det
til at
> fungere?

Tjah, Sonofons bredbåndsløsning baseres ikke på xDSL-teknologi,
så derfor hører din post ikke til her.

Hvis du vil finde den rette gruppe, kan du se på:
http://www.usenet.dk

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Sten Hansen

Dato : 27-10-01 03:58

Fri, 26 Oct 2001 22:29:04 +0200, skrev Gregers Petersen:

> [...]
>så derfor hører din post ikke til her.
>
>Hvis du vil finde den rette gruppe, kan du se på:

Til det er der kun *plonk*

mvh
Sten

Fra : Frits Pedersen

Dato : 27-10-01 08:50

Hej
Jeg beklager meget at jeg kom til at stille et spørgsmål, jeg havde bare
læst nogle indlæg længere tilbage ang. sonofon så jeg troede jeg var på
rette spor.
Kan i ikke bare ignorere mit spørgsmål og lade som om det aldrig var blevet
stillet.
PS. Jeg kunne allerede have et godt svar på spørgsmålet som ville have fyldt
mindre plads i gruppen, end alle de sure opstød.
Mvh.
Frits Pedersen
frits@mail.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-10-01 12:02

> PS. Jeg kunne allerede have et godt svar på spørgsmålet som ville have
fyldt
> mindre plads i gruppen, end alle de sure opstød.

Men så ville næste spørger bare gøre ligesom dig

Fra : N/A

Dato : 27-10-01 23:36

Fra : Pete

Dato : 27-10-01 23:36

in article 3bda940b$0$237$edfadb0f@dtext.news.tele.dk, Martin Højriis
Kristensen at usenet@makr.dk wrote on 27/10/01 13:02:

> "Frits Pedersen" <frits@mail.dk> skrev i en meddelelse
> fyldt
>
> Men så ville næste spørger bare gøre ligesom dig

Hvilket næste spørger sikkert gør alligevel.

--
/peter

"Where's my burrito?" -- Homer

Fra : Martin Højriis Krist~