Skærme
Fijala 3554
Edbpriser.dk
Fra : PK

Dato : 26-10-01 19:52

Med hensyn til opgørelsen af mest populære skærm.

Hvordan opgøres det. er det hint på produktet eller er det hvad folk rent
faktisk køber ?

I tilfældet af sidstnævnte kan jeg regne ud at jeg er en temmelig stor
fattigrøv, for jeg har ikke kr. 29826,- til at købe en
20,1" TFT skærm for. Selvom om det er den mest solgte pt. ( ØV

mvh

Poul Erik

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-10-01 22:53

Nej det er den mest besøgte side i gruppen....

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk