Fugle-cd
Fra : THC-Rytteren

Dato : 26-10-01 19:27

Hej

En jeg kender købte et kassette bånd med fugle-lyde,
som en slags afslapning,når han kører bil.

Problemet er at fuglene præsenteres enkeltvis og imellem lydene er der
speak.
Det er jo meget godt at vide hvad det er for fugle man hører,
men vedkommende ledte mere efter et bånd,
hvor fuglene kunne høres på samme tid uden at blive afbrudt af speak.

Jeg mener,at jeg for længe siden hørte , at der findes sådanne cd'er,
der er beregnet til afstresning.
Ligeledes lyde med rislende vand.
Jeg har bare brug for en titel-er der nogen der kan hjælpe?

Mvh Krimi

Fra : Uffe Christensen

Dato : 26-10-01 20:37

De har en masse af den slags til udlån på biblioteket.

UffeC

--
----------
VideoEdit - dansk forum for videoredigering

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-10-01 23:03

"Uffe Christensen" <uffec@adslhome.dk>

> De har en masse af den slags til udlån på biblioteket.

Ja, se under "Pip-Pop".

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Uffe Christensen

Dato : 26-10-01 23:56

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, se under "Pip-Pop".

*lol*

UffeC

Fra : Brian Haagh

Dato : 26-10-01 20:43

Hej !

Jeg vil anbefale dig en cd med "Sweet People" og cd´en hedder "Summer Dream"
du kan bestille den hos www.phonoteket.dk ,og den koster 119,75
Her er lige et link så du kan se den på CDNOW :
http://www.cdnow.com/cgi-bin/mserver/SID=781126553/pagename=/RP/CDN/FIND/alb
um.html/artistid=SWEET+PEOPLE/itemid=496868

Go´ weekend

MVH

Brian Haagh/

Fra : John Thomsen

Dato : 28-12-01 03:28

On Fri, 26 Oct 2001 20:27:15 +0200, "THC-Rytteren"
<borger.louis@mail.tele.dk> wrote:

>Hej
>
>En jeg kender købte et kassette bånd med fugle-lyde,
>som en slags afslapning,når han kører bil.

Vær også opmærksom på - hvis fuglene er det vigtigste, at der også
findes videobånd fra Ornitologisk Selskab, hvor man ser fuglene i
naturlige omgivelser. Det er måske ikke så smart at køre bil til,
men...

>Jeg mener,at jeg for længe siden hørte , at der findes sådanne cd'er,
>der er beregnet til afstresning.

Jamen er det afstresningen der er det vigitge...?

>Ligeledes lyde med rislende vand.

Det blir' man vel bare tisse-trængende af.... ))

Og så på en biltur....

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-12-01 04:45

John Thomsen <sir_john@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c2b2af5.78634690@news.cybercity.dk...

> [...]
> men...

> Jamen er det afstresningen der er det vigitge...?

> Det blir' man vel bare tisse-trængende af.... ))

_____________________

Man kan også få videobånd hvor der er en 4 timers optagelse af en pejs med
ild i. Så kan man da sige at der et et BRAND-godt program i fjernsynet.
Hahaha. Men (ups) nu breder vi os vist ind i dk.medier.tv - så dettt....

Hilsen Åge

Fra : Poul Christensen

Dato : 30-12-01 15:07

Hej.

Fuglesangs-CD'erne koster en formue - forærede nogen væk i julegave og blev
chokeret, men der ligger jo nok også et stort arbejde bag med mange
kasserede optagelser, hvor naboen pludselig starter en plæneklipper ind over
optagelsen....

Men dejligt lyder det, og man kan jo altid købe en CD med motorvejslarm, når
man sidder i haven og vil overdøve den naturlige fuglesang.

Godt nytår til alle.

Venlig hilsen Poul

Fra : Poul Christensen

Dato : 30-12-01 15:11

Hej igen

Men i øvrigt kan man vel godt tillade sig at hente nogle fuglestemmer her
til eget brug:

http://www.virtual-bird.com/birdsounds.htm

Venlig hilsen