Sende en fil over MSN når man har CC ADSL ~
Fra : Jesper Sloth

Dato : 26-10-01 18:35

Hej

Jeg har en nevø der lige har fået ADSL hos CC men kan ikke sende en fil til
mig over MSN, den siger at forbindelsen er blokkeret, kan man åbne den port
som filen skal sendes over og hvordan gør man det??
Jeg kan se at port 6891 skal bruges til at sende filen på, og at der skal
laves med TCP opsætningen så soklen er åben i længere tid??

Mvh

Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-10-01 18:43

Fri, 26 Oct 2001 19:34:45 +0200, skrev "Jesper Sloth"
<jesper.sloth@mail1.stofanet.snydt.dk>:

>Jeg har en nevø der lige har fået ADSL hos CC men kan ikke sende en fil til
>mig over MSN, den siger at forbindelsen er blokkeret, kan man åbne den port
>som filen skal sendes over og hvordan gør man det?

Kig på
<http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jesper Sloth

Dato : 26-10-01 20:47

> Kig på
> [...]

Hej jeg har kikket lidt og prøver lidt, hvis ikke det virker må jeg lige
vende tilbage.

Mvh

Jesper