John Cleese
Fra : kskov

Dato : 26-10-01 13:25

Hej
Har John Cleese indspillet en lille undervisningsfilm om salg/service?

Jeg mener at have set den for mange år siden. Hvis den findes, hvad hedder
den ?

hilsen
Karsten Skov

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-10-01 13:20

Han har lavet en del salgs undervisning videoer, men de er ret dyre!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 26-10-01 14:45

kskov wrote:

> Hej
> Har John Cleese indspillet en lille undervisningsfilm om salg/service?
>
> Jeg mener at have set den for mange år siden. Hvis den findes, hvad hedder
> den ?

De koster desværre en lille million, men du kan se en oversigt her:

http://www.enterprisemedia.com/Cleese.html

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : kskov

Dato : 26-10-01 20:51

Tak for hjælen, det var lige præcis hvad jeg havde brug for

mvh
Karsten