Ringenes herre billetter forsvundet!
Fra : Nicky Precht

Dato : 26-10-01 10:12

Jeg var en af dem, der kimede nordisk film ned, da der kunne bestille
billetter til Lord of the rings forpremieren (VIP biozone).
Da jeg var nede i biografen igår, sagde de at der ikke var bestilt nogen
billetter i mit navn.
Da min kammerat prøvede at hente hans billetter (bestilt på samme
tidspunkt), sagde de at der heller ikke var bestilt nogle i hans navn...

Er der andre, der har oplevet noget lignende?

Jeg tror ikke at jeg kan få dem igen, men om ikke andet kan jeg da
brokke mig gevaldigt.
En plads på en pude kan da også gå...
Jeg købte ikke billetter til premieren, da jeg troede at jeg havde til
forpremieren...

Øv! Øv! Øv!

Venlig Hilsen
Nicky Precht
Århus

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-10-01 10:53

Nicky Precht <nicky.precht@stibo.dk> writes:

> [...]
> billetter til Lord of the rings forpremieren (VIP biozone).
> Da jeg var nede i biografen igår, sagde de at der ikke var bestilt nogen

Jeg hentede mine billetter i går. Ingen problemer. De bad mig ikke
engang vise kort.

--
Peter B. Juul, o.-.o På Usenet er en enkeltimplikation ækvivalent med en
The RockBear. ((^)) dobbeltimplikation.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 26-10-01 15:54

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Jeg hentede mine billetter i går. Ingen problemer. De bad mig ikke
> engang vise kort.

Det var da dumt af dig. Så får du jo ikke points for den?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-10-01 16:38

"Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> writes:

> Det var da dumt af dig. Så får du jo ikke points for den?

Jo, for jeg gav ham mit kort, da det var tydeligt at han ikke havde
tænkt sig at spørge

Men det er sådan set lige meget. Jeg har de point der skal til for at
få kortet fornyet.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Fra nu af er I ikke længere mine kloner.
The RockBear. ((^)) I er mine fætre.

Fra : izeqb

Dato : 26-10-01 19:53

On 26 Oct 2001 17:38:15 +0200, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Men det er sådan set lige meget. Jeg har de point der skal til for at
>få kortet fornyet.

Hvad er det for et kort i snakker om?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-10-01 13:33

izeqb <izeqb@secret.dk> writes:

> Hvad er det for et kort i snakker om?

Hvis man har et biozonen-medlemskort (fås via biozonen.dk) og ser 4
film indenfor 3 måneder i NF's biografer (og husker at få registreret
billetkøbene!) bliver man opgraderet til VIP-medlem. Alle medlemmer
får tilbudt forpremiere-billetter, men da der er mange om buddet er
det nærmest lige meget. VIP-medlemmer (som der også er mange af, men
ikke _så_ mange) får så nogle andre tilbud oven i hatten - som for
eksempel en særlig mulighed for at købe billetter til en
særforestilling af LOTR-filmen uden om køen, men desværre i Palads.

Og så er der også nogle tilbud i slik- og cola- udsalget.

Fra : Per

Dato : 26-10-01 15:51

"Nicky Precht" <nicky.precht@stibo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brokke mig gevaldigt.
> En plads på en pude kan da også gå...
> Jeg købte ikke billetter til premieren, da jeg troede at jeg havde til

Sådan er det når man bruger Nordisk Film biografer.
Jeg havde ingen problemer hos Cinemaxx Rosengård på det punkt.
Min er sikret

Venligst
Per