Ang.: <div style>
Fra : Lucien van de Donk

Dato : 26-10-01 09:57

Hej jeg bruger følgende kode til at styrre mit text på sitet, men
problemet er at hvis man minimerer browser vinduet så man kun kan
se lidt af siden, så flyver det jeg har skrevet rundt omkring.

min kode:

86px;left75px;>blablablabla</div>

Nogen forslag til hvad jeg skal ændre for at det beholder sin
placering?

Mvh. Lucien van de Donk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 26-10-01 15:57

Lucien van de Donk wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Nogen forslag til hvad jeg skal ændre for at det
> beholder sin placering?

Når du bruger CSS absolut positionering regnes koordinaterne altid
fra browserens "hjørner" - uanset størrelsen på browservinduet. Det
er derfor du oplever det du beskriver.

Jeg er ikke helt sikker på præcis hvad det er du efterlyser - men
prøv evt. at give din <div> en fast bredde - så forskydes indholdet
i selve elementet ikke.

Eksempel:

tekst her</div>

Mvh