Spørgsmål om Zonealarm
Fra : Ulla

Dato : 26-10-01 08:57

Hej!

Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor
min zonealarm sommetider kommer frem
og siger :
Zonealarm is trying to initialize the tru vector
internet monitor on your computer.
Det sker når jeg omstarter min computer og
zonealarmen kommer ikke frem forend jeg
har omstartet igen.

Mvh

Ulla Nielsen

Fra : Herbert

Dato : 26-10-01 17:06

Jeg har samme problem! Jeg kunne også godt bruge en løsning.

Jeg bruge Pro ver.2.6.231 Hvilke bruge du ?

Mvh
Herbert

Fra : Ulla

Dato : 26-10-01 17:27

"Herbert" <Herbert007@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9rc1hb$eb$1@news.cybercity.dk...
> Jeg har samme problem! Jeg kunne også godt bruge en løsning.
>
> Jeg bruge Pro ver.2.6.231 Hvilke bruge du ?

Hej jeg bruger den samme version som dig.

Mvh Ulla

Fra : Aagaard

Dato : 26-10-01 18:06

"Ulla" <ulinden@worldonline.dk> wrote in message

> "Herbert" <Herbert007@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej jeg bruger den samme version som dig.
>
> Mvh Ulla

I skal opdatere til ver. 2.6.357. Dette kan gøres via den indbyggede updater
i 'Configure' 'check for update', som leder jer frem til Zonealarms update
side.
Download.
Installer.
Restart.
Så skulle det gerne virke.

Mvh.
Aagaard

Fra : Ulla

Dato : 26-10-01 20:13

> [...]
> i 'Configure' 'check for update', som leder jer frem til Zonealarms update

Hej og tak for svar.

Jeg har taget den ned, men når jeg prøver på at installere
kommer der op:
Unloading the true vector service will disable its
internet security features.
Are you sure you want to continue.

Nu er jeg ikke så god til engelsk, hvad skal jeg?
Skal jeg trykke ja eller nej?

Mvh Ulla

Fra : Herbert

Dato : 26-10-01 21:15

Har du husket, at lukke den ned før du installer den nye ?

Fra : Morten

Dato : 26-10-01 21:18

> Unloading the true vector service will disable its
> internet security features.
> Are you sure you want to continue.
>
> Nu er jeg ikke så god til engelsk, hvad skal jeg?
> Skal jeg trykke ja eller nej?

Det skal du sige ja tak til. Installationsprogrammet ønsker
at lukke det kørende ZoneAlarm-program helt ned, for at
kunne opdatere korrekt. Du skal selvfølgelig ikke være på
nettet imens

I samme forbindelse skal du huske at slukke dit antivirus,
som i alle andre tilfælde, hvor du installerer et program.
Et aktivt virusprogram kan forårsage kedelige problemer
med installationen.

Husk at genstarte efter installation.

Mvh.
Morten

Fra : Ulla

Dato : 26-10-01 21:30

">
> [...]
> som i alle andre tilfælde, hvor du installerer et program.
> Et aktivt virusprogram kan forårsage kedelige problemer

Tak for svar, jeg har fået opdateret
den nu. Men lukkede ikke ned for
mit viruspr. det ser ikke ud som om
det gav problemer. Kan det så komme
bagefter?

Mvh. Ulla

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 26-10-01 17:17

"Ulla" <ulinden@worldonline.dk> writes:

> [...]
> Zonealarm is trying to initialize the tru vector
> internet monitor on your computer.
> Det sker når jeg omstarter min computer og

Dårlig programmering? Jeg har et det før på flere forskellige
computere, både under windows 98 og ME. Det var en af grundene til at
jeg begyndte at bruge Tiny Personal Firewall istedet. Den har til
gengæld kørt upåklageligt lige siden (ca. halvandet år).

/L

Fra : John Lynge

Dato : 27-10-01 18:50

Hej venner i NG.

Jeg har flere maskiner der kører i et netværk. Alle går over den hub, hvor
også min ADSL-forbindelse kommer ind.
Skal jeg opsætte firewall på dem alle, eller kan jeg nøjes med min hoved
maskine?

Jeg bruger ZoneAlarm på min hovedmaskine Version ??.

John