Tilbud som Wanna-Save's - SÅ gode?
Fra : Morten Simonsen

Dato : 26-10-01 07:20

Hejsa,
Nu har jeg flere gange set folk skrive f.eks. med hensyn til unlocking at
man kan købe en mobiltelf. som normalt hoster 1299,- u. abbonoment, til
måske 499,- m. abbonoment, låse den op, og SÅ har man sparet 800,- !...men,
i alle tilfælde, som f.eks. Wanna-Save med en 3310 til 199,- skal man jo
have abbonoment som OGSÅ binder for 6md, og det koster for wannasafe's 100,-
/md!

Så har jeg ikke ret når jeg siger at en mobil hos f.eks. Wanna-Save til
199,- altså koster 199,- + 600,- ligemeget om man kan unlocke den eller ej
?...

/Morten

Fra : Devoted

Dato : 26-10-01 07:43

Hej Morten.
Jo, det har du ret i.
Du skal betale de 100.- i måneden, men får så til gengæld 44 minutters fri
taletid ( Så vidt jeg husker), men det er stadigt billigt.

--
Mvh...Søren

Vi har danmarks billigste kabler, flasher kabler samt udstyr til
mobiltelefoner,
www.kabelsalg.dk

Fra : jan steen sørensen

Dato : 26-10-01 11:39

> Du skal betale de 100.- i måneden, men får så til gengæld 44 minutters fri
> taletid ( Så vidt jeg husker), men det er stadigt billigt.

Korrekt - eller op til 200 stk (á 50øre/stk.) SMS'er for beløbet til
rådighed - bruger du ikke de 100 kr. overfører du blot beløbet til næste
måned, bruger du mere end de 100 kr. koster det blot for dit ekstra
forbrug......

Jan

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 26-10-01 07:51

> Så har jeg ikke ret når jeg siger at en mobil hos f.eks. Wanna-Save til
> 199,- altså koster 199,- + 600,- ligemeget om man kan unlocke den eller ej

Jo

Det koster jo for det meste også penge at unlocke den.

Med venlig hilen Mark Andreas Christensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-10-01 12:00

Morten Simonsen skrev:

> [...]
>have abbonoment som OGSÅ binder for 6md, og det koster for wannasafe's 100,-

De tilbud wanna-save har er udemærkede for nogle, men jeg ville ikke
anbefale at gøre det, hvis man f.eks. vil få en telefon billigst
muligt (med mindre man herefter vil bruge Telia). Der vil jeg anbefale
at købe en telefon hos Sonofon. Prisen på telefonen er lidt højere end
hos wannasave, men abonnementet er meget lavere - kun 150,- alt i alt
for det halve år.

>Så har jeg ikke ret når jeg siger at en mobil hos f.eks. Wanna-Save til
>199,- altså koster 199,- + 600,- ligemeget om man kan unlocke den eller ej
>?...

Jo. Det er kun et godt tilbud hvis man vælger at bruge Telia (evt.
bare det første halve år, så kan man jo flytte sit nummer).

Se evt. regnestykket på forsiden af www.simlock.dk

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.