Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ud med Ebbesen
Fra : Clark Kent

Dato : 26-10-01 01:05

Nu må det sgu høre op.................vi kan ikke mere, Ebbesen.........

Fra : Rune Baess

Dato : 26-10-01 02:39

Kommentarer af denne art er kun latterlige !

Fra : Henrik Boegh

Dato : 26-10-01 05:51

Rune Baess told the rest of dk.fritid.foto:

> Kommentarer af denne art er kun latterlige !

Sådan er 'Clark Kent' bare. Jeg tror endnu ikke han har tilføjet d.f.f
noget konstruktivt endnu - han er bare en troll. Det bedste vi kan gøre er
at ignore ham og sørge for at den her tråd ikke kommer vidre.

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : edb-team4

Dato : 26-10-01 08:39

Bøgh:

> Sådan er 'Clark Kent' bare. Jeg tror endnu ikke han har tilføjet d.f.f
> noget konstruktivt endnu - han er bare en troll. Det bedste vi kan gøre er
> at ignore ham og sørge for at den her tråd ikke kommer vidre.

Det forekommer mig at Clark K. for et stykke tid siden bragte et indlæg
vedr. mekanik vs elektronik. Det var da oplagt konstruktivt og debatskabene,
men blev kvalt af nogle, syntes det, selvudnævnte pinger.

Måske skyldtes det at de var sure over at deres dyrtindkøbte pixelapparater,
når først indkøbsrusen havde lagt sig, ikke var spor sjovere at lege med end
den gamle mekanik??

Det burde ikke gøre noget at folk sætter tingene på på spidsen - ej heller
at der ryger en finke af panden, tværtom.

Hellere det end blot skrive "stuff it".

mvh.

Per

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 26-10-01 09:38

edb-team4 wrote:

> Det burde ikke gøre noget at folk sætter tingene på på spidsen - ej
> heller at der ryger en finke af panden, tværtom.

Ja - det er da helt normalt, at der sker nogle mindre uheld, når børn er
igang med pottetræningen...:)

Fra : Henrik Boegh

Dato : 26-10-01 16:34

Niels Ebbesen told the rest of dk.fritid.foto:

[...]
> Ja - det er da helt normalt, at der sker nogle mindre uheld, når børn er
> igang med pottetræningen...:)

Nu kender jeg ikke lige din fammiliere baggrund, men de personer jeg kender
fra 'pottetræningen' har ikke været i stand til at bibrenge noget så lidet
konstruktivt. Det er nok bare dig....

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***
"Rigtige mænd kører selv til udpumpning!!! Kvinder ta'r en TAXA"
- SM0LF på #partyline

Fra : Henrik Boegh

Dato : 26-10-01 16:35

Henrik Boegh told the rest of dk.fritid.foto:

> Niels Ebbesen told the rest of dk.fritid.foto:

[...]

Oh BTW: Beklager jeg overridede din FUT til alt.dev.null - jeg syntes ikke
den var passende.
Ved du i øvrigt hvad /dev/null er?

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***
"I don't trust air i can't see"
- Gene Hackman as Capt. Ramsey in 'Crimson Tide'

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 26-10-01 23:28

Henrik Boegh wrote:

> Ved du i øvrigt hvad /dev/null er?

Ja det ved alle - der har arbejdet med *nix...!

Fra : Henrik Boegh

Dato : 26-10-01 16:29

edb-team4 told the rest of dk.fritid.foto:

[... ]

> debatskabene, men blev kvalt af nogle, syntes det, selvudnævnte pinger.

Det er så vidt jeg ved et henførende stedord. Mine, måske manglende,
danskkundskaber taget i betragtning vil jeg gerne vide hvad du henfører til.

> Måske skyldtes det at de var sure over at deres dyrtindkøbte
> pixelapparater, når først indkøbsrusen havde lagt sig, ikke var spor
> sjovere at lege med end den gamle mekanik??

Clark Kent (CK) kom IIRC ikke med nogle argumenter for sin sag - blot noget
der lagde op til trolleri. Jeg har selv et digi-cam og er glad for det. Jeg
har haft fornøjelsen af at lege med et +20k kr "analogt" kamera da jeg
arbejdede for en fotoforretning, og må konstatere at selv om det var mere
end de fleste købte, og det tog langt bedre billeder end et almindeligt
digitalt kamera, gjorde det ikke noget ved argutmentet 'at man fik
fremkaldt sine billeder med det samme, og at de derfor kunne fremsendes
lige så hurtigt'.

> Det burde ikke gøre noget at folk sætter tingene på på spidsen - ej heller
> at der ryger en finke af panden, tværtom.

Korrekt - såfremt vi holder os til de saglige, hvilket CK ikke evnede at
gøre (hvorfor skal jeg lade være uskrevet).

> Hellere det end blot skrive "stuff it".

Enig.

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***
"Heaven would be a place where bullshit existed only on television"
- Frank Zappa

Fra : Kai Birger Nielsen

Dato : 26-10-01 10:03

In <9ra999$pv0$1@sunsite.dk> "Clark Kent" <henri@orangenet.dk> writes:

>Nu må det sgu høre op.................vi kan ikke mere, Ebbesen.........

"Clark Kent", ja det tror vi på.

"vi", dig og hvem mere ?

Det var da noget af det mest useriøse, jeg længe har set.

--- Birger Nielsen (bnielsen@daimi.au.dk)