FTP hvordan?
Fra : Rune

Dato : 26-10-01 00:05

er der nogle der kan give mig en udførlig brugsanvisning til hvordan jeg
laver en FTP-server op en BB ADSL fra TDC? Eller et link til en hjmmeside om
emnet?

Rune

Fra : Niels Callesøe

Dato : 26-10-01 01:52

Rune wrote:

> er der nogle der kan give mig en udførlig brugsanvisning til
> hvordan jeg laver en FTP-server op en BB ADSL fra TDC? Eller et
> link til en hjmmeside om emnet?

1. Download en ftp server fra Tucows.
2. Læs manualen til samme.

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer:

Fra : -=Crapmaster=-

Dato : 31-10-01 02:27

Hej Rune

Er det netExprees eller ? Vis det er så gå ind på
www.dsl-faq.dk
De kan hjælpe dig med det