Office fryser
Fra : Simon P

Dato : 25-10-01 23:59

En eller anden: HJÆLP MIG!!! Helst inden jeg river min computer fra
hinanden......

Jeg kører Office 2000 under Win2000. Hvis jeg for eksempel får tilsendt et
word doc. via email og vælger at åbner det, sker det 4 ud af 6 gange, at den
åbner word, men når den så skal åbne dokumentet, går det bare ned. Alle de
dokumenter jeg har skrevet eller redigeret i tidligere, kan jeg stadig åbne,
men alle andre dokumenter får word til at fryse. Hvis jeg starter maskinen
forfra, kan jeg for det meste åbne dokumenterne, men sommetider er det
stadig det samme. Generelt gælder det, at alle filer jeg modtager udefra,
enten som mail eller diskette får et office program til at fryse. Hvad går
det ud på???

Mvh
Simon