Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital kameraer batteri mv.
Fra : Paul Nilsson

Dato : 25-10-01 21:37

Hej Anders
Ja iflg. tester bruger alle digitalkameraer batteriet "som lyn og torden"
når skærmen anvendes (konstant)
Har selv anvendt Ixus og et Olympus, i begge tilfælde røg batteriet hurtigt
med skærmen tændt.....
herefter tændte jeg kun skærmen for at se/ vælge blandt bill.
Batteriet kunne herefter holde til MANGE ("100") skud.........
mit råd er : anvend kun skærmen når nødvendigt, ikke under fotografering som
"extra farve tv skærm"
det koster i batteritid...
til rejser o.l. langt fra stikkontakt ville jeg nu nok have et ekstra
batteri med..........
din lokale forhandler kan skaffe det, det ligger i dk mellem 500-700
kr......(oftest i annoncer til 598.-)
mvh ....................Paul Nilsson

pauln@mail.tele.dk
www.sorgenfrifoto.dk