Lyd fra hukommelsen
Fra : Jens

Dato : 25-10-01 20:55

Er der nogle som har haft held med at indlæse en lyd fil til en string værdi
også kunne afspille den direkte fra hukommelsen ?

Jeg vil meget gerne se en vbkode på denne svære opgave.

Mvh
Jens

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 25-10-01 22:42

Jens skrev:
> Er der nogle som har haft held med at indlæse en lyd fil til en string
værdi
> også kunne afspille den direkte fra hukommelsen ?
>
> Jeg vil meget gerne se en vbkode på denne svære opgave.

Jeg kunne godt lave koden til dig, men det synes jeg ligesom ikke rigtigt
jeg har tid til...

Men jeg ved hvor du kan finde noget der garanteret kan hjælpe dig (det tror
jeg i hvert fald) - det er her jeg ville finde ud af... Du skal finde
source-koden til Microsofts .dll-fil - WaveStream.dll ... du kan finde den
på planet-source-code.com (eller du kan få den af mig).
Den har nemlig functions, subs, m.m. til bufferlagring af lyd og afspilning
af dette (og desuden også optagelse af lyd). Så er det bare at sidde og
finde frem til det du skal bruge og kopiere det ind i dit eget projekt.

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Ditte og Anders Zusc~

Dato : 26-10-01 15:11

Jeg har sendt el lille eksempel til Jens
Skulle andre være interesserede lægges det på binaer.dk som lyd.zip

VH AZ