Kan det svare sig?
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 25-10-01 18:50

Jeg har lige nu en 8210 men tænker på at skifte til T65 synes i at det kan
svare sig
Det er hvad jeg lige hurtigt kunne finde.....
Pris gør ikke forskel dog vil jeg ikke have en T68 pga. dette
Størrelsen er jo lidt den samme men jeg tror kun at det blive rarere at have
den i hånden og betjene den når den er lidt bredere end 8210?!??
Tror i ikke Ericsson har fjernet deres "jeg-har-god-tid-funtion" med deres
irreterende langsomme menuer?

-Nokia 8210
-Dual band telefon
-Størrelse: 101,5x44,5x17,4 mm
-Netværk: GSM 900/1800 MHz
-Vægt med standard batteri: 79g
-Størrelse: 66 cm3
-Taletid, standard batteri: 120-200 min.
-Standby, standard batteri: 50-130 timer
-Indbygget vibrafunktion
-Covers i 12 forsk. faver
-Stemmestyret opkald
-Spil
-Smart Messaging

-Ericsson T65
-Dual band GSM 900/1800 + e-GSM
-Størrelse: 105x49x21 mm
-Vægt: 94 gram
-Taletid: Op til 11 timer
-Stand-by tid: Op til 300 timer
-GPRS telefon med indbygget antenne
-Stort gråskala display
-Blå kanp giver hurtig adgang til internettet.
-WAP
-EMS
-E-mail
-SMS
-Telefonbog med billeder
-Baggrundsbilleder
-Fire spil
-Kalender
-Telefonbog
-High Speed Data
-Intelligent ordborg
-Start up og shutdown shows.
-Stemmestyring.

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : alwresuihalert

Dato : 25-10-01 22:31

snip
> Jeg har lige nu en 8210 men tænker på at skifte til T65 synes i at det kan
> svare sig
> Det er hvad jeg lige hurtigt kunne finde.....
> Pris gør ikke forskel dog vil jeg ikke have en T68 pga. dette

Altså, T65 vil du gerne evt. give penge for, men T68 er for dyr.

> [...]
> den i hånden og betjene den når den er lidt bredere end 8210?!??
> Tror i ikke Ericsson har fjernet deres "jeg-har-god-tid-funtion" med deres

Ja, spørg dem med T39.

Min vurdering er - behold din Nokia og køb en T68 når din 8210 går i
stykker, eller du "har brug for" WAP, telefonbog med "rigtige" billeder
eller bluetooth eller noget andet.

Hvis du ikke har tænkt dig eller kommer til, at bruge WAP, kan jeg ikke
rigtig se nogen grund til at skifte til T65. Den er større/tungere og har
ikke rigtig andre betydelige fordele end WAP over 8210.

Fra : Torbenth

Dato : 26-10-01 02:55

alwresuihalert skrev i meddelelsen <9ra0bb$fck$1@news.cybercity.dk>...

>Hvis du ikke har tænkt dig eller kommer til, at bruge WAP, kan jeg ikke
>rigtig se nogen grund til at skifte til T65. Den er større/tungere og har
>ikke rigtig andre betydelige fordele end WAP over 8210.

Har væsentligt længere taletid og standby ikke nogen betydning?
Det vil jeg nu nok mene!!

Mvh.
Torben

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 27-10-01 08:53

> Har væsentligt længere taletid og standby ikke nogen betydning?
> Det vil jeg nu nok mene!!
Det var noget af det +8210 er en gammel telefon, T65 kan designe logoer på
telefonen uden brug af kabel osv. (jeg må jo indrømme at jeg er teenager...)
Desuden hvis jeg vælger at beholde 8210 kan jeg max få 7 skumbananer for
den, og så står jeg og skal betale hele prisne for T68 og penge det er ikke
noget der hænger på træerne ved mig (kan i nok godt gætte jer til.....)

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-10-01 22:02

Det må i høj grad være af betydning - 300 timer (vel 250 timer reelt
og 11 timers taletid er noget mere end 8210's gamle ben kan klare at
"løbe")

>Det var noget af det +8210 er en gammel telefon, T65 kan designe logoer på
>telefonen uden brug af kabel osv. (jeg må jo indrømme at jeg er teenager...)

Det skal du sgu' ikke være ked af at indrømme - altså båd, at du er
teenager og, at du er vild med logoer :)

Jeg er en granvoksen fyr i start-30'erne, og jeg er sgu' også vild med
logoer og ringetoner.

T68 er for mig netop et STORT hit pga farvedisplayet, som gør, at man
dels selv kan designe nogle flotte GIF-logoer - men man kan også hente
nogle lækre logoer, som andre har lavet- se f.eks T68's muligheder med
farvelogoer hér: http://www.emobiler.net/

Så blegner S/H logoer pludselig lidt, ikke ?

Prøv at se udvalget af farvelogoer ved at trykke på de forkskellige
kategorier under "categories".

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Bobby

Dato : 26-10-01 13:36

Det kan da altid svare sig at skifte til en Ericsson

Bobby