Premiere Surprise...
Fra : Ulrik Jensen

Dato : 25-10-01 18:44

Hej !

jeg har desværre ikke mulighed for at komme ind og se det iaften i
Biocity Århus, men kunne nogen være så venlige at poste hvad de kom til
at se, og måske hvad de syntes om den?

Så jeg kan sidde og føle mig rigtigt snydt ;)

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Nicky Precht

Dato : 26-10-01 10:04

> [...]
>at se, og måske hvad de syntes om den?
>
>Så jeg kan sidde og føle mig rigtigt snydt ;)

Den hed vist "training day". Den var lige præcis pengene værd, men eller
ikke mere.

Jeg har ikke tid til at skrive mere, men på IMDB har de vel noget
stående....

Venlig Hilsen
Nicky

Fra : Brian Nielsen

Dato : 26-10-01 22:15

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at se, og måske hvad de syntes om den?
>
> Så jeg kan sidde og føle mig rigtigt snydt ;)

Før filmen meddelte en af BioCity's medarbejdere, at vi IKKE skulle se LOTR.
Øv! :)

Istedet blev det "Training Day" med Dentzel Washington. Jeg har aldrig hørt
om den før, men blev faktisk positivt overrasket.
En velproduceret thriller, som sagtens kan anbefales, hvis man er til den
genre.

/Brian

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 27-10-01 10:47

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> wrote in message

> "Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> skrev i en meddelelse

> Før filmen meddelte en af BioCity's medarbejdere, at vi IKKE skulle se
LOTR.
> Øv! :)

Jeg tror godt du kan glemme alt om at se LOTR til nogen som helst premiere
Surprise (især 2 måneder før premieredatoen). Der kommer højst en
forpremiere/gallapremiere der lægger sig tæt op af selve premieren, tror
jeg.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Tenzel Kim

Dato : 27-10-01 18:21

> [...]
> Surprise (især 2 måneder før premieredatoen). Der kommer højst en
> forpremiere/gallapremiere der lægger sig tæt op af selve premieren, tror

Så vidt jeg er informeret er den først lige blevet færdigklippet indenfor de
sidste to ugers tid så da den først skal via et laboratorie for at få lavet
flere kopier tror jeg du har fuldstændig ret i at pånær et par enkelte
specialforestillinger for branchefolk så skal vi nok ikke forvente at se den
foreløbig.

Tenz.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 27-10-01 18:34

"Tenzel Kim" <tenz@worldonline.nospam.dk> wrote in message

> [...]
> flere kopier tror jeg du har fuldstændig ret i at pånær et par enkelte
> specialforestillinger for branchefolk så skal vi nok ikke forvente at se

Også fordi alt har været så hemmeligt omkring den, at lukke den ud til små
hemmelige forpremierer vil forekomme mig mærkeligt. Men det ville da være
fedt hvis man alligevel pludselig stødte ind i den!

Mikkel Selsøe Sørensen