Er T68 ude...?
Fra : Anders HJ

Dato : 25-10-01 11:42

Yai,

Det ser ud til at T68 er ude i UK og har været ude i Sverige i en uge nu, så
ved nogen om den også er ude i DK eller hvornår den kommer?

Yai,

Anders

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 25-10-01 20:02

"Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com> wrote in message
> Yai,
>
> Det ser ud til at T68 er ude i UK og har været ude i Sverige i en uge nu,

> ved nogen om den også er ude i DK eller hvornår den kommer?

Er ej ude men kommer snart (tm)

Hygge

Fra : alwresuihalert

Dato : 25-10-01 22:34

snip
> Yai,
>
> Det ser ud til at T68 er ude i UK og har været ude i Sverige i en uge nu,

> ved nogen om den også er ude i DK eller hvornår den kommer?

Ifølge
http://www.mobilpriser.nu/index.php?showprod=Ericsson&showmodel=T68m

har Tele Vanløse den på lager fra i morgen.

Der går nok ikke flere end 2 uger, før den kommer ud til mange butikker.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-10-01 22:48

Hej

"Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:
>Det ser ud til at T68 er ude i UK og har været ude i Sverige i en uge nu, så
>ved nogen om den også er ude i DK eller hvornår den kommer?

Den skulle, ifølge "Mobil" (www.mobilmagasinet.dk) være ude på DK
markedet i næste uge !

--
M.v.h. Ole®

Fra : Anders HJ

Dato : 26-10-01 06:51

For lige at svare mit eget indlæg - www.tele2shop.dk har nu fået T68, så det
er jo ganske snyggt! :)

Anders

Fra : Peter Rongsted

Dato : 26-10-01 20:10

"Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

>Yai,
>
>Det ser ud til at T68 er ude i UK og har været ude i Sverige i en uge nu, så
>ved nogen om den også er ude i DK eller hvornår den kommer?

Jeg fik min i eftermiddags kl 16.30. Der var de lige ankommet til Tele
Vanløse. De skulle have kr. 4.596 for den.

Peter

Fra : Michael Busekist Han~

Dato : 26-10-01 23:20

Gidder du komme med en anmeddelse af "dyret" gode/dårlige ting ved den osv.

Michael

Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-10-01 06:49

JA VI VIL HAVE EN ANMELDELSE AF DYRET N_U !

T68 og menu, design, hvilken farve valgte du - og hvorfor ikke den
anden ?'

Talekvalitet - hvordan er den ?

Display - ??

KOM NU - VI VIL HØRE DET !

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 27-10-01 10:18

Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com> wrote:

>JA VI VIL HAVE EN ANMELDELSE AF DYRET N_U !

Rolig børn - rolig!

>T68 og menu, design, hvilken farve valgte du - og hvorfor ikke den
>anden ?'

Menuerne er helt fine, dem skal jeg nok lære finde rundt i løbet af kort tid.
Der er dog stadig noget tilbage af den gamle Ericsson specialitet - den er
noget sløv visse steder - især i lister.

Tja, farvevalg var meget nemt - de havde kun fået den i Lunar Grey. Til alt
held var det den, jeg ville have. Jeg har altid holdt på, at det eneste som er
pænt i guldfarve, er guld.

>Talekvalitet - hvordan er den ?

Øh, talekvalitet? Kan man også tale i den? Undskyld pausen! Jeg skulle lige
ringe til min bror. Lyden er klar og uden knas. Som med de fleste Ericsson
telefoner hænger den bare fast på nettet. Hjemme har jeg altid har problemer
med at få et godt signal (gælder både Orange og TDC). Det klarer T68 bedre end
min 8210. Min 8210 har dog en meget gammel firmware (V3.08), så den ville
måske klare sig bedre hvis den blev opdateret til den nyeste (V5.29).

>Display - ??

Langt bedre end de billider man har set rundt omkring på nettet. Farverne er
en smule blege sammenlignet med en Nokia 9210. Men de står også ualmindeligt
flot på netop 9210, så det er ikke noget problem. Det er i hvert fald meget
bedre en min gamle 8210. Det er allerede lidt underligt at se på den gamle -
farverne mangler. Jeg havde ikke troet, man så hurtigt ville vænne sig til
farver.

>KOM NU - VI VIL HØRE DET !

Jeg skal nok komme tilbage med mere senere.

Peter

Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-10-01 21:50

>Jeg skal nok komme tilbage med mere senere.
>
>Peter

TAK - jeg venter i spænding på (hvis du gider og orker) en mere
udførlig anmeldelse af T68.

Den fik hidtil højeste score i bladet "MOBIL" - hvor 72% røg ind på
kontoen.
Hidtil højeste karakter var vistnok 67 % - plusserne var mange, men
minusserne vil folk altid fokusere på (vi menensker vil jo altid have
det mest perfekte) - og de var ifølge bladet, at T68 stadig har en
lidt sløv menu (som du også selv nævner) - men helt ærligt, min T39 er
da også en smule sløv i menuen - men COME_ON - så sløv er den fandme
heller ikke.

Ellers var der vist ikke andre minusser end prisen - men den har de
også sat for højt, nemlig til 5000 kr - hos www.ohmobil.dk kan man
altså købe den til 3937 kr incl moms - uden abn. og forpligtelser.

PS Nokia 8310 fik 65% i karakter af "MOBIL"

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.