Hjælp ADMIN diskussionforum i frontpage 20~
Fra : uwm

Dato : 25-10-01 16:39

Hej! jeg har lavet et diskussionforum i frontpage 2000
men det er utrolig svær at slætte indlæg!! er der nogen som kan hjælpe mig
med at lave et ADMIN så det bliber næmmer at slætte et uønsket indlæg

MVH uwm

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-10-01 17:21

Det anbefales at du ikke sletter selve filen men erstatter al tekst
med noget lignende:
"Dette indlæg er blevet slettet".

Fra : MK

Dato : 25-10-01 19:52

hej
jeg kunne godt bruge sådan et forum på min hjemmeside.
kan du forklare hvordan man laver sådan et.

mvh
MK

Fra : jd

Dato : 26-10-01 07:46

Der ligger en skabelon i Frontpage, du skal blot ind og vælge "Ny" side i
menuen filer her finder du skabeloner til diskusionsforum, og så følger du
guiden.
Hvis du vil se et eksempel på et sådant forum kan du kigge på
www.suzuki-chopper.dk/forum

jd