Nokia 8310 datakabel?
Fra : Nick Christensen

Dato : 25-10-01 16:07

Bruger subj. samme type datakabel som 8210?

Hvis ja, nogen der ved hvem der ligger inde med dem, og til hvilken pris.
Hvad med evt. software til 8310'en og datakabel. Er det udviklet?

Fra : Brian Pedersen

Dato : 25-10-01 19:32

Rolig nu, det er 6 dage siden nokia 8310 er kommet på markedet, så det skal
nok komme engang

Fra : Nick Christensen

Dato : 26-10-01 14:11

> Rolig nu, det er 6 dage siden nokia 8310 er kommet på markedet, så det
skal
> nok komme engang

Men stadig, er det samme datakabel? Det kan jeg vel godt spørger om.

Fra : Kenny Jensen

Dato : 26-10-01 17:50

> [...]
>
> Hvis ja, nogen der ved hvem der ligger inde med dem, og til hvilken pris.
> Hvad med evt. software til 8310'en og datakabel. Er det udviklet?

Hvis ikke det står under tilbehør i manualen eller på nokia.dk findes det
nok ikke, jeg har ikke tjekket men jeg tror kun du kan brude infrarød

Kenny

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-10-01 20:10

Kenny Jensen skrev:

>Hvis ikke det står under tilbehør i manualen eller på nokia.dk findes det
>nok ikke, jeg har ikke tjekket men jeg tror kun du kan brude infrarød

Datakabel finde officielt ikke til særlig mange Nokia-telefoner. Det
er kun få telefoner der har udvendigt stik, det har f.eks. 8210 ikke,
jeg har endnu ikke selv haft en 8310 i hånden, jeg tror dog heller
ikke den har det.

Men selvom den ikke har det officielt, så kan man tilslutte et kabel
inde i selve telefonen, på Nokia 8210 gør man dette under batteriet.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.