/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Skift af abonement
Fra : abc


Dato : 25-10-01 15:05

Hvordan er det nu det foregår, hvis jeg vil skifte mobilselskab.Jeg har nu
Teledanmark VIC og det er allllllllt for dyrt og nu er det gået over 6
måneder, jeg må tage mig sammen, men skal jeg tage hen i en Teledanmarkbutik
og opsige abonementet eller hvad? Og hvad så hvis jeg nu vælger Telmore,
hvor lang tid risikerer jeg så at gå rundt uden min mobiltelefon virker,
altså før mit Telmore abonement går i gang så?



 
 
Lasse Hedegaard (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-10-01 15:10

abc skrev:

>Hvordan er det nu det foregår, hvis jeg vil skifte mobilselskab.Jeg har nu
>Teledanmark VIC og det er allllllllt for dyrt og nu er det gået over 6
>måneder, jeg må tage mig sammen, men skal jeg tage hen i en Teledanmarkbutik
>og opsige abonementet eller hvad?

Nej, endelig ikke - hvis du altså vil beholde dit nummer.

>Og hvad så hvis jeg nu vælger Telmore,
>hvor lang tid risikerer jeg så at gå rundt uden min mobiltelefon virker,
>altså før mit Telmore abonement går i gang så?

Der skulle ikke gå mere en et par timer, selvom nogle har været
utrolig uheldige - og været uden telefon i mange dage (og uger). Jeg
ved ikke hvordan det står til lige nu - er der nogle der har skiftet
inden for de sidste par dage?

Du skal henvende dig til det teleselskab du vil flytte til, og de
skulle ordne det hele, også opsigelsen af dit gamle abonnement.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.
* * * Nu også gratis operatørlogoer! * * *

Dennis Lange (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Dennis Lange


Dato : 25-10-01 15:34

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:d67gttoalis0ijobf9o73nvvnqtd07iq4h@news.inet.tele.dk...
> abc skrev:
> Der skulle ikke gå mere en et par timer, selvom nogle har været
> utrolig uheldige - og været uden telefon i mange dage (og uger). Jeg
> ved ikke hvordan det står til lige nu - er der nogle der har skiftet
> inden for de sidste par dage?

Jeps - eller rettere jeg arbejder på det...
Det er i øjeblikket sådan, at nummerflytninger ligger stille - helt stille!
Det er noget med at TDC har skulle haft afbrudt deres system fra 11. til 15.
oktober. Det gik rigtig godt med at lukke ned - men de har endnu ikke fundet
ud af at få det op at køre igen.
Så indtil TDC finder nogen kompetente tekninkere står vi andre altså uden
telefon...

....og nu inden nogen begynder: Nej, det er ikke Telmores skyld - kun TDC!

--
Mvh. Dennis Lange

Kig dig for hvis du vil maile til mig c",)



Claus Rolsted (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rolsted


Dato : 25-10-01 17:24

"Dennis Lange" skrev i en meddelelse
> > ved ikke hvordan det står til lige nu - er der nogle der har skiftet
> > inden for de sidste par dage?
>
> Jeps - eller rettere jeg arbejder på det...
> Det er i øjeblikket sådan, at nummerflytninger ligger stille - helt
stille!
> Det er noget med at TDC har skulle haft afbrudt deres system fra 11. til
15.
> oktober. Det gik rigtig godt med at lukke ned - men de har endnu ikke
fundet
> ud af at få det op at køre igen.
> Så indtil TDC finder nogen kompetente tekninkere står vi andre altså uden
> telefon...


Jeps, jeg er også midt i flytning. Skulle egentlig være flyttet fra Sonofon
d. 12. okt., men det blev forsinket fordi TDC ikke har givet Telmore adgang
til deres kundesystem efter at TDC havde gang i nogle opdateringer...
Først forlød det, at flytning ville ske i de første dage efter d. 14. okt.
med risiko for venten helt frem til ca. d. 24. okt. Men så d. 23. modtog vi
følgende mail fra Telmore:

[Telmore mail start]
"Der er desvarre opstaet yderligere forsinkelse pa din flytning til
TELMORE i forhold til det vi tidligere har oplyst til dig pr. mail 11.
oktober.

Opdateringen af TDC?s kundesystem er desvarre ikke klar til den dato som
TDC har meddelt os. TDC har sendt folgende forklaring i dag:

"I forbindelse med andring af ordresystem hos TDC mobil, har der
efterfolgende varet en rakke tekniske problemer, hvilket har medfort at
import af numre fra andre operatorer ikke kan lade sig gore, hvorimod
import
fra TDC mobil og andre gensalgere fungerer. Vi beklager fejlen.
Problemet
er opstaet i forbindelse med indforsel af nyt EDB-system.

Med venlig hilsen

Klaus Hojfeldt
Account Management Wholesale"


Da vi er helt afhangige af dette system for at give dig adgang til
mobilnettet, medforer det desvarre en yderligere forsinkelse for dig.

Vi beklager meget forsinkelsen, og beder til at du har lidt talmodighed
endnu. TDC arbejder hardt pa at fa rettet de tekniske problemer, og vi
gor alt hvad der er i vores magt for at fa dit nummer oprettet hurtigst
muligt!


Med venlig hilsen

TELMORE"
[Telmore mail slut]


Flot klaret TDC......
Men det er da altid noget, at flytningen er koordineret med ens gamle
selskab, så man beholder sin tlf-forbindelse, indtil TDC får smølet sig
sammen.

Mvh
Claus



Dennis Lange (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Dennis Lange


Dato : 25-10-01 17:53


"Claus Rolsted" <rolsted@worldonline.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse
news:1004026989.155108@kollegiegaarden.dk...
> Men det er da altid noget, at flytningen er koordineret med ens gamle
> selskab, så man beholder sin tlf-forbindelse, indtil TDC får smølet sig
> sammen.

Der er du så heldig... Der er intet der er koordineret i mit tilfælde.
Skyldes nok at min overførsel først skulle ske efter den dato hvor TDC
skulle have fået styr på sagerne efter planen...
Men hvad hjælper det mig - jeg har stadig ingen telefon...
--
Mvh. Dennis Lange

Kig dig for hvis du vil maile til mig c",)



Claus Rolsted (25-10-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rolsted


Dato : 25-10-01 22:14

"Dennis Lange" skrev i en meddelelse
> > Men det er da altid noget, at flytningen er koordineret med ens gamle
> > selskab, så man beholder sin tlf-forbindelse, indtil TDC får smølet sig
> > sammen.
>
> Der er du så heldig... Der er intet der er koordineret i mit tilfælde.
> Skyldes nok at min overførsel først skulle ske efter den dato hvor TDC
> skulle have fået styr på sagerne efter planen...
> Men hvad hjælper det mig - jeg har stadig ingen telefon...


Hvad skal det sige - har dit gamle selskab cuttet for forbindelsen?
Så synes jeg da at du skal ringe til Telmore eller det gamle selskab for at
få genoprettet forbindelsen, så du ikke står uden forbindelse.... Det er der
jo ingen, der kan være tjent med.

Mvh

Claus




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408617
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste