IE6.0
Fra : Ronnie Andreasen

Dato : 25-10-01 14:44

Hej!

Jeg har et problem som er ved at drive mig til vandvid. Benytter Windows
2000 med IE 6.0.

Når jeg klikker på et link for at downloade f.eks. en .exe fil eller .zip
fil, så åbner IE blot linket i samme vindue, men på den måde at man blot får
en blank side med et lille ikon oppe i venstre hjørne (selve filen
downloades ikke).

Det kan godt lade sig gøre at højreklikke på linket og vælge "Save as.../Gem
som...", men det er ikke alle filer på nettet som kan downloades på denne
måde, så jeg vil gerne have fundet en løsning på problemet.

Geninstallation af IE er forsøgt og geninstallation af hele Windows 2000 er
ikke en option i denne sammenhæng med mindre at der virkelig ikke er andre
udveje, men det skulle overraske mig meget.

Har set samme fejl på 2-3 andre maskiner hvor fejlen heller ikke er fundet.

--
Ronnie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-01 16:18

Thu, 25 Oct 2001 15:43:30 +0200, skrev "Ronnie Andreasen"
<ra@wol.dk>:

> [...]
>fil, så åbner IE blot linket i samme vindue, men på den måde at man blot får
>en blank side med et lille ikon oppe i venstre hjørne (selve filen

Prøv med noget lign.:

Start => Indstillinger => Mappeindstillinger => Filtyper => Find
filtyperne f.eks. Winzip og exe => sæt et flueben ved »Bekræft
overførelse efter åbning«.

I Win 95 åbner du en mappe går i Vis => Mappeindstillinger

Det skulle være en lille smule anderledes i 2000, mener du skal
gøre som i Win 95.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Ronnie Andreasen

Dato : 25-10-01 18:49

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> I Win 95 åbner du en mappe går i Vis => Mappeindstillinger
>
> Det skulle være en lille smule anderledes i 2000, mener du skal

Ja, jeg har læst dit indlæg i en en anden tråd, men der er bare lige der at
..exe-filer ikke vises i Mappeindstillinger => Filtyper i Windows 2000.

Andre bud evt. direkte rettelser til registreringsdatabasen.

--
Ronnie