Tilfældigt billede på hjemmeside....
Fra : Hulubulu

Dato : 25-10-01 12:43

Hej !

Er der nogen der har et bud på hvordan man får en side til at vælge et
tilfældigt billede, og vise dette på hjemmeside.

Formålet er at kunne lægge 6 billeder op, og hvergang siden åbnes /
opdateres vælges et af de 6 billeder tilfældigt....

Best regards

Bo

Fra : Vincens

Dato : 25-10-01 14:00

Prøv at bruge en java kode der er nok lettest til det formål..
www.script.dk
--

Check out my homepage:
/// | \\\

Fra : Hulubulu

Dato : 26-10-01 23:03

Takker og bukker.....

Jeg tror jeg fandt en løsning der.... selvom jeg havde håbet at nogen vidste
noget i HTML, men så er det bare igang med java....

God weekend !

Bo