Vidersending af emails til mobilos
Fra : Torben Schmidt

Dato : 25-10-01 12:23

Er der nogle som ved hvilken kode Sonofon bruger, når man skal videresende
emails til mobilos'en? Jeg tænker på det som skal stå bagved @. Eks.
mobilnummer@??????. Jeg håber I forstår hvad jeg mener.

Mvh.
Torben

Fra : Fischer

Dato : 25-10-01 12:29

> Er der nogle som ved hvilken kode Sonofon bruger, når man skal videresende
> emails til mobilos'en? Jeg tænker på det som skal stå bagved @. Eks.
> mobilnummer@??????. Jeg håber I forstår hvad jeg mener.

@note.sonofon.dk

Hvis Sonofon ikke har oppet sig, så er det ikke verdens hurtigste service!

*Fischer

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 25-10-01 15:37

Sonofon HAR faktisk oppet sig!
I den senere tid har jeg fået beskederne med det samme stort set. -Eller
højst med 1-2 minutters forsinkelse!

Venlig hilsen
Lasse Rønlev

Fra : Claus Rolsted

Dato : 25-10-01 17:31

Jeg testede lige og wow, de har søreme oppet sig.
Der gik under et halvt minut før den var fremme..... Flot Sonofon. Men også
på tide at de fik styr på det, nu hvor man har savnet den feature i årevis -
og når så de endelig får styr på det, så er man midt i en flytning til
Telmore Ironisk.....

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-10-01 13:12

Torben Schmidt skrev:

>Er der nogle som ved hvilken kode Sonofon bruger, når man skal videresende
>emails til mobilos'en? Jeg tænker på det som skal stå bagved @

xxxxxxxx@note.sonofon.dk

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.