Cool kat
Fra : Robdrup

Dato : 24-10-01 21:14

Hej Gruppe

Jeg har en 7 år gammel kastrat som har meget kolde tæer og ører. De kan være
så iskolde, at det næsten er ubehagligt når han træder på en. Han er meget
varmesøgende og elsker simpelthen solstråler og vores brændeovn.
Kan han have dårligt blodomløb? Har I en ide om hvad jeg kan gøre for at
hjælpe ham? Strikke strømper til ham er vist ikke nogen ide :)

mvh PiaR

Fra : Mette Bjørnstad Rahm

Dato : 24-10-01 22:35

Jeg ville få ham checket hos dyrlægen, de må kunne checke den slags !
En kat må ikke være kold ! Når min har ligget udenfor flere timer i
løbegården er hun/han stadig varm når jeg tager dem ind...fødder og "mave"
er varm...øerne kolde, men det er vidst ok

Så få det hellere checket, måske skal han have et jerntilskud ?

Venligst

Mette