Bambi morder ikke helt ved siden af. !!!
Fra : ACE VENTURA

Dato : 24-10-01 20:26

Hej .
Til at starte med vil jeg lige sige at jeg er jæger og går på jagt.
Jeg kan godt forstå at man sætter tingene på en spids , når man feks. læser
" postren - aflivning " om hvordan jægeren legede tarzan og helt ærlig så er
sådanne personer en plet vores gamle erhverv/hobby . Hvis vi alle sammen
prøver at efter leve det vi har lært på det halve år vi har gået i skole for
at tag " tegnet " så er der hellere ikke nogen der syntes at det er fedt at
skam skyde et dyr , men det er jo ikke med vilje , så derfor er det vigtigt
at vi afliver dyret hurtigt og efektivt.
Med venlig hilsen.

Kenn Hansen.

Fra : Lasse Larsen

Dato : 25-10-01 00:55

Dette indlæg burde ligge under "Forbanede Bambi-mordere!!" og jeg opfordre
folk til at svarrer under "Forbanede Bambi-mordere!!" i stedet. Det samme
gælder Personen der har skrevet indlægget. Det er misbrug af NG'en at starte
en helt nu tråd der handler om det samme som forholdvis ny bare for at få en
større eksponering. Specielt når personen tydeligvis har læst den aktuelle
tråd. SVAR VELIGST PÅ DEN AKTUELLE TRÅD I STEDET!!"##%%"#&/)=?(/!!!!!!.

Mvh Lasse Larsen

Fra : Alex Linaa

Dato : 25-10-01 07:42

"Lasse Larsen" <lcl@lgk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tråd. SVAR VELIGST PÅ DEN AKTUELLE TRÅD I STEDET!!"##%%"#&/)=?(/!!!!!!.

Ja ja, små slag nu!!

Vi jægere der omgås skydevåben skulle nok være lidt mere besindige, end at
rive hovedet af den første der træder lidt ved siden af netikette, eller
jagtetikette for den sags skyld.
Det er jo ikke fordi denne gruppe er belemret med for megen trafik, så vi
overlever nok endnu en tråd, ikke?

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Lasse Larsen

Dato : 25-10-01 15:18

> Vi jægere der omgås skydevåben skulle nok være lidt mere besindige, end at
> rive hovedet af den første der træder lidt ved siden af netikette, eller
> jagtetikette for den sags skyld.

Ok, der blev "talt" med lidt (for) store bogstaver(men overdrivelse fremmer
forståelsen)

Mvh
Lasse

Fra : Alex Linaa

Dato : 26-10-01 12:46

> Ok, der blev "talt" med lidt (for) store bogstaver(men overdrivelse
fremmer
> forståelsen)

He he, jeg fik næsten tinitus i øjnene

/Alex