En god web server til servlets
Fra : Maximus

Dato : 24-10-01 19:44

Jeg er ved at lave en hjemmeside hvor der bliver kørt servlets og til
det mangler jeg en god servlets-server. Jeg har prøvet Tomcat og den
virker sådan set også godt nok, men jeg vil hellere have en hvor der
er grafisk brugerflade. Så er der nogen der kan hjælpe mig??

Med venlig hilsen

Bjarne Pedersen
maximus@pedersen.dk
ICQ 121114919

Fra : Lars Hansen

Dato : 25-10-01 06:59

Så skal du til at have tegnedrengen frem, hvis det er det du
ønsker.

Websphere fra IBM starter på 6.000 og ender omkring 80.000

/Lars

Fra : Christian Damsgaard

Dato : 25-10-01 07:16

Tegnedrengen behøver ikke at være så stor. Tag et kik på JRun
(http://www.jrun.com).

/Christian Damsgaard

Fra : Maximus

Dato : 25-10-01 10:11

Ja, det er nok lige i overkanten for min pengepung, sådan ca. 6000 til
80.000
Men tak for det alligevel.

Med venlig hilsen

Bjarne Pedersen
maximus@pedersen.dk
ICQ 121114919

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 25-10-01 08:49

"Maximus" <warez@munk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvor der
> er grafisk brugerflade. Så er der nogen der kan hjælpe mig??

Resin fra www.caucho.com er nok en af de bedste.
Ja den er ikke grafisk, men det er ikke nødvendigt det sløver
højest.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069