Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lowepro: Micro Trekker 200
Fra : Busk

Dato : 24-10-01 19:13

Hej

Er der nogle der kender noget til subject? Er den god /dårlig er der
noget særligt man skal være opmærksom på ? Er en pris på 1098 kr for en
ny ok eller er det for dyrt.

Busk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-10-01 20:32

Busk wrote:

> Er der nogle der kender noget til subject? ......cut.........

Jeg kender ikke den omtaltelte taske, men jeg jeg har et par andre
LowePro prdukter, og jeg kan kun sige, at det er gennemført kavalivare,
men som du selv er inde på, så er deres produkter halvdyre.

LovePro har iøvrigt en ret web-site: http://www.lowepro.com - der er en
forhandlerliste, du kan jo prøve at undersøge om du kan få produktet
billigere gennem en udenlandsk forhandler, de danske fotohandlere er jo
verdenskendte for deres skyhøje avance.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 24-10-01 20:47

Busk <busk@obel.auc.dk> wrote in news:3BD7049E.9DC739AD@obel.auc.dk:

> Hej
>
> Er der nogle der kender noget til subject? Er den god /dårlig er der
> noget særligt man skal være opmærksom på ? Er en pris på 1098 kr for en
> ny ok eller er det for dyrt.

Jeg har også kigget på micro trekkeren men synes at den var for dyr i
forhold til at jeg kun ville bruge den til fotoudstyr (jeg synes den er for
grim til at bruge som almindelig rygsæk). Jeg har i stedet købt en Haglöfs
Tight som jeg pt. er i gang med at få syet "indmad" til hos en sy-kyndig
således at den kommer til at have nogenlunde samme fleksible indretning som
en fototaske med velcro, padding osv.. Den sidder perfekt på ryggen og kan
konverteres til alm. taske på ingen tid.

--
Hilsen
Kenneth

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 24-10-01 21:57

Hej

Lowepro - så bli´r det vist ikke meget bedre set i mine øjne. Hvis ellers
dit udstyr kan være i micro´en, så bliver du givetvis tilfreds. Selv har jeg
en Pro Trekker AW og en toploader 75 AW og jeg er ovenud tilfreds. Prøv
iøvrigt at kigge ind på www.dba.dk (Den Blå Avis) og søg på lowe - den anden
dag var der ihvertfald en Lowepro Mini Trekker (lidt større og bedre end
micro) til salg for kun 650 kr. Hvis den er pæn, så kan du jo bruge de
sparede penge på lidt film

Mvh

Kim

Fra : Mads Pedersen

Dato : 25-10-01 07:13

"Busk" <busk@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kender noget til subject? Er den god /dårlig er der
> noget særligt man skal være opmærksom på ? Er en pris på 1098 kr for en

Jeg kender ikke lige præcis Micro Trekker, men har selv en Lowepro Pro
Trekker (den næststørste af Lowepros rygsække), som jeg er _rigtigt_ godt
tilfreds med : solid kvalitet, godt foret, masser af ringe og remme man kan
sætte ting fast i (f.eks. har jeg min debiltelefon siddende på...øh...de dér
remme man bærer rygsækken i ). Derudover er der mulighed for at sætte et
fotostativ uden på rygsækken så man ikke skal slæbe det med rundt i hænderne
(ved dog ikke om det er en mulighed på Micro Trekkeren)

Lang, lang anbefaling af Lowepro - og så har jeg ikke engang aktier i biksen

Mvh Mads

Fra : L@rs

Dato : 25-10-01 16:50

"Busk" <busk@obel.auc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogle der kender noget til subject? Er den god /dårlig er der

Kender ikke den omtalte men jeg har en TLZ Mini og en TLZ 1 - som er mægtig
god kvalitet ( er beregnet til hus incl. objektiv.

Mvh

Lars

Fra : L@rs

Dato : 25-10-01 16:55

"Busk" <busk@obel.auc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogle der kender noget til subject? Er den god /dårlig er der
> noget særligt man skal være opmærksom på >

Glemte denne http://www.fovitech.dk/

mvh

Lars

Fra : Busk

Dato : 30-10-01 18:33

Hej

Tak for hjælpen. Jeg har købt tasken og er meget glad for den.

Busk