Skærme
Fijala 3554
Touchscreen
Fra : Ukendt

Dato : 24-10-01 18:42

Er der nogle der kendr noget til touchscreen skærme??? og hvor jeg evt kan
købe dem ??

Fra : Jensn

Dato : 29-10-01 11:19

"EchElon" <None> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kendr noget til touchscreen skærme??? og hvor jeg evt kan
> købe dem ??

Er det CRT eller TFT du leder efter ?

Jeg har en TFT'er stående med Touch - nypris ca. 10.000,-
( er til salg - 1 år gammel - brugt ca. 20 timer, projektet
blev ikke til noget) kom med et bud

Mvh.
Jensn

Fra : Brian Jensen

Dato : 01-11-01 16:05

Betech Components DK forhandler Elo Touch produkter, som kan indbygges
i din egen skærm, pris omkring 2000 tror jeg.

Se mere her : www.elotouch.com

Jeg kan evt hjælpe med kontakt.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-01 09:27

det er en fladskærm (TFT) jeg leder efter , hvor stor er din skærm?