Arghhh... hvem var det mon???
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 24-10-01 17:46

Jeg så tilfældigvis en video på MTV her forleden. Jeg synes bare den var
SÅÅÅ go! Jeg husker det som om at det var Weezer med "Island in the sun".
Jeg ville så forfærdelig gerne have at min kæreste skulle se den, så jeg
fandt sangen og videoen på nettet. Desværre viser det sig at videoen ikke er
den samme. Jeg ved så ikke om jeg har taget helt fuldstændig fejl eller
hvad - men den video jeg søger efter sidder der 4 fyre i noget afrikamiljø
og der render dyr, hunde aber, bjørne rundt sammen med dem, en meget kærlig
video, og jeg vil så gerne se den igen...
Nu har jeg haft MTV tændt hver aften i en uge uden held, så jeg tænkte om
der måske var nogen herinde der har set sådan en video og hvilket band det
mon er...

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 24-10-01 21:20

Halløjsa... Nu har jeg selv lige fundet ud af det. Jeg var faktisk ikke
blevet tosset. Der er faktisk lavet 2 videoer med Weezer "Island in the
sun", den jeg søgte efter hedder Spike Jonze version. Jeg anede ikke at der
var bands der gik ud og lavede flere videoer til et bestemt nummer. Det må
da være råddent dyrt....

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen

Tim Lerche Sørensen <35mm@film.dk> skrev i en

Fra : Christian Muus

Dato : 24-10-01 22:33

"Tim Lerche Sørensen" <35mm@film.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> var bands der gik ud og lavede flere videoer til et bestemt nummer. Det må

Ja, det er en dejlig varm video! Lad os få nogle flere af den slags!

Hvordan var den anden version? Var det Jonze, der havde lavet
Afrika-versionen?

--
Christian Muus

Fra : peet_dk

Dato : 25-10-01 09:25

> Ja, det er en dejlig varm video! Lad os få nogle flere af den slags!
nu bliver jeg f.. nød til at se den video ;0)

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 25-10-01 14:09

> Ja, det er en dejlig varm video! Lad os få nogle flere af den slags!
Enig.

> Hvordan var den anden version? Var det Jonze, der havde lavet
> Afrika-versionen?
Ja, det var Jonze. Den anden version er optaget til noget bryllup med glade
mennesker og legende børn og den slags. Personligt må jeg nok sige at den er
lidt mere kedelig og slet ikke nær så sød og hjertevarm som Spike Jonzes
(troede han hed Jones) version. Men melodien er jo i det hele taget bare
dejlig varm og kunne jo næsten passe til alt man forbinder med glæde. Jeg
synes bare at den glæde mennesker finder i dyr er så tydelig her, og så er
det jo endda mest eksotiske dyr, hvilket jo er helt fænomenalt. Virkelig en
af de bedste videoer jeg længe har set (if not ever.....).

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen