jo jo her går det fanme godt.... NOOOT
Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 24-10-01 17:21

Jeg aner ikke hvor jeg ellers skal poste det ,end her i xdsl gruppen..

Jeg har Webspeed hos Oncable og har en 2048/512 forbindelse med et motorola
cablemodem forbundet med PCen via USB, men min forbindelse kommer aldrig op
og kører stabilt når det gælder download .
Den svinger hele tiden fra 4kb til 70kb/s (når der ftp´s) hvis jeg
bruger browser downloads kan jeg dog komme op på 150kb/s
Sidder med Windows2k på en Pentium3 650Mhz

Jeg har prøvet at teste min hastighed ved andre udbyders test ftp og det er
samme resultat... ca. 38 kb/s for en 100mb fil

Selv linien er fino når der surfes og Oncable har ikke kunnet finde fejl

jeg ville være imponeret over den der kan finde årsagen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-10-01 17:25

"Casper T. Eriksen" <gaetenfisk@mail.dk> wrote in message
> Jeg aner ikke hvor jeg ellers skal poste det ,end her i xdsl gruppen..

Hvad nu? Er den anden post ikke god nok?`

Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 24-10-01 17:25

hva faen ? ikke meningen det lige skulle postes ... lol da...
Oh well ...

Fra : Jesper Skriver

Dato : 24-10-01 19:16

On Wed, 24 Oct 2001 18:21:26 +0200, Casper T. Eriksen wrote:
> [...]
> Den svinger hele tiden fra 4kb til 70kb/s (når der ftp´s) hvis jeg
> bruger browser downloads kan jeg dog komme op på 150kb/s

download fra hvad ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : XerO

Dato : 25-10-01 20:30

Ehm...
Jeg har haft samme problem.. Men hvis du har Windows 2000, kan du se når du
tilslutter dit modem via. USB
At der står f.eks "Local Area Connection1" og at der bagefter står "Speed
768 kbit" .. Mit virkede efter jeg satte
mit modem til mit netkort..

//kristian

Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 26-10-01 17:48

Hvis du kører USB/Surfboard på et ViaTek chipsæt kører det ikke særligt
godt. Skift til netkort.

Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 26-10-01 23:56

Har jeg gjort men jeg har ikke kunne forbedre det ... til at starte med så
det ellers lovene ud og jeg fik også lov til at køre med fair hastighed i
ca. 2 timer ... dog hoppede den stadig lidt op og ned..
Men det er helt slemt nu .. jeg bruger mit Ethernetkort på min Webspeed men
lortet vil sku ikke rigtig komme igang.
Jeg har haft NE før og har et levn fra ATM kortet installeret .. ATM LAN
Emulation som jeg ikke kan afinstallere af en eller anden underlig grund.
Jeg er snart ved at gå helt amok for ingen kan finde nogen fejl overhovedet.

Nu var jeg ellers så glad for mit Oncable Inet... men nej sådan skulle det
ikke være.

Casper "nu gider jeg snart ikke mere" Eriksen