Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeddatabase til digitale billeder
Fra : Torben Sørensen

Dato : 24-10-01 15:32

Som lykkelig ejer af et digital kamera, har jeg fået det problem, at jeg nu
har svært ved at holde styr på alle billederne. Er der nogen som kan
anbefale et program (gerne gratis) til at holde styr på billederne? Helst
med mulighed for indtastning af søgeord og for at gemme billeder i bestemt
størrelse.

Ligeledes går jeg med planer om, at lave en databaseløsning på min egen
hjemmeside. Her skal andre brugere have mulighed for at hente og søge
bestemte billeder. Findes der databaseløsninger, som man kan få til billige
penge, der egner sig til at strukturere ens billeder og udgive dem på
nettet?

På forhånd tak for svarene.
Torben

Fra : Steen Petersen

Dato : 25-10-01 08:33

Kig en gang på Fotostation 4.5 på www.fotostation.com

Fra : Jan Boegh

Dato : 26-10-01 16:09

"Steen Petersen" <stp@codan.dk> wrote in message news:wfPB7.24$lk7.867@news.get2net.dk...

> Kig en gang på Fotostation 4.5 på www.fotostation.com

Er den blevet bedre til at dekode jpegs i fremviseren.
Jeg kan vældig godt lide funktionaliteten i Fotostation, men
den gamle havde en elendig jpg-dekodning (grimme
billeder).

mvh
Jan