PC Suite for N8210
Fra : Thomas Hansen

Dato : 24-10-01 13:30

Det er da komplet latterligt, at den PC Suite, der er tilgængelig fra Nokia
til 8210-modellen ikke virker under Windows2000, hvilket forhindrer mig i at
bruge den....

det er såmen ikke noget problem at bruge fonen som modem under w2k, men det
er kun PC Suiten, den er gal med.

Kan det virkelig passe?

mvh
Thomas

Fra : *nico*

Dato : 24-10-01 17:19

"Thomas Hansen" <t_hansen20@hotmail.com> wrote in message
> [...]
at
> bruge den....
>
> det er såmen ikke noget problem at bruge fonen som modem under w2k, men

Bruger du Kabel eller. irda !??

mvh
Nicolai

Fra : Thomas Hansen

Dato : 24-10-01 19:52

Jeg bruger IrDA.... Hvorfor??

Fra : *nico*

Dato : 25-10-01 14:41

> Jeg bruger IrDA.... Hvorfor??
>

> "*nico*" <npe@mac.com> skrev i en meddelelse

Er det windows selv der har fundet driveren under installationen eller var
det en win2K driver fra Produventen du har installeret ?

Min Suite ville ikke virke med den driver windows selv finder. Det virkede
først da jeg fandt den opdaterede driver på nettet.

mvh
nicolai

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 25-10-01 16:42

> Bruger du Kabel eller. irda !??
Kan man bruge kabel?
Hvis ja hvordan?
Jeg har nemlig kun kabel til min stationære.......

Mvh.
Hans-Jacób