Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra Fyn
Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 24-10-01 13:11

Hvis du har nogle billeder fra forskellige steder på Fyn, har jeg oprettet
en site, der udelukkende indeholder sådanne billeder...

Skulle du få lyst, er du velkommen til at sende mig et par billeder, der så
kommer på

Adressen er: http://www.fynbilleder.dk

Sitet indeholder billeder og bliver lavet i min fritid - derfor et indlæg
her

Lars Bo Wassini (http://www.wassini.dk)
Billeder fra Fyn : http://www.fynbilleder.dk

Fra : Jan H.

Dato : 24-10-01 13:24

Hej Lars
Fin ide , kan langeland kommer på dette websted. ?
MVH Jan H.
www.akvarie-galleri.dk

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 24-10-01 14:08

"Jan H." <jan@itco.dk> wrote in message
> Hej Lars
> Fin ide , kan langeland kommer på dette websted. ?

Tja - Langeland og andre øer omkring Fyn er da velkommen

/Lars

Fra : Pico

Dato : 24-10-01 16:19

"Lars Bo Wassini" <lbw@normik.danmark> skrev i en meddelelse news:3bd6bd33$0$25389$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Jan H." <jan@itco.dk> wrote in message
>
> Tja - Langeland og andre øer omkring Fyn er da velkommen

Fint nok, så har vi Sjælland med Hvad med halvøer (Jylland) ? )
Pico

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 24-10-01 17:07

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> wrote in message

> Fint nok, så har vi Sjælland med Hvad med halvøer (Jylland) ? )

og Bornholm.... og hvad med den lille ø vest for Jylland? )

/Larsa

Fra : Per F Andersen

Dato : 24-10-01 15:05

Nu skriver du også noget om salg af billeder på din forside - betyder det at
du har til hensigt at sælge de billeder, som andre uploader??

mvh Per

--
Fjern zer
perfa@zzsol.dk

Se mine indiensbilleder på http://www.worldonline.dk/~perfa
http://www.grafolog.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-10-01 15:16

Per F Andersen wrote:

> Nu skriver du også noget om salg af billeder på din forside - betyder
> det at du har til hensigt at sælge de billeder, som andre uploader??

UHA - endnu en farlig en, der vil ha' penge for sine billeder...:)

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 24-10-01 16:54

"Per F Andersen" <perfa@zzsol.dk> wrote in message
> Nu skriver du også noget om salg af billeder på din forside - betyder det
at
> du har til hensigt at sælge de billeder, som andre uploader??

Hmmm.. Gør jeg det?? Det var ikke meningen - jeg har rettet teksten til
noget mere "OpenWare"

Jeg giver folk tilladelse til at bruge MINE billeder! Skal de bruges andres,
så bliver det en sag mellem dem og fotografen selv.

/Lars