Skærme
Fijala 3554
Ang.Ibm Intellistation Fladskærm
Fra : J.Hansen

Dato : 24-10-01 13:18

Hej NG jeg har et enormt problem og det drejer sig om at jeg lige har fået
fat ovennævnte system(brugt) og til systemet hørte der en 15.1 tommer
fladskærm (sort) med, men stikket der sidder på skærmen er et Specielt IBM
stik der næsten ligner et DVI stik bare med 4 x-tra ben.
Problemet er så at der sidder et matrox millenium 16 mb gfxkort i(samme
udgang som på skærmen så de må være lavet til hinanden) men nu vil jeg
opgradere til et andet gfxkort bla m. TV-out mm. MEN hvordan dælen bruger
jeg min smarte fladskærm med et normalt kort
+............. ja jeg ved godt at der er fortegnet men det er det tætteste
jeg kan komme på at beskrive stikket(faktisk samme system som DVI blot med
flere huller til ben)

er der nogen der har været ude for dette for det er begyndt at gå mig ret så
meget på.

på forhånd TAK

J.Hansen