En nyttig opfindelse.
Fra : Fischer

Dato : 24-10-01 11:52

Via mit arbejde kører jeg en del mellem Jylland og Sjælland.
I bilen er der naturligvis en rigtig håndsfri installation, sådan med en
mikrofon på en svanehals.
Hold fast hvor er det smart!

Ikke fordi jeg taler ret meget i telefon ... næh, men der er et lækkert
musik-anlæg i bilen, så der er fuld drøn på musikken hele vejen. Og jeg
elsker at synge med, men det ser ret idiotisk ud når munden kører mens man
sidder alene i bilen.
Hvad gør man så?
Man fører simpelthen mikrofonen hen foran munden.
Bingo! Nu er man ikke længere et fjols der sidder og synger i bilen, men en
sandsynligvis betydningsfuld person som fører en lang 3 timers
telefonsamtale.

*Fischer

Fra : maxses

Dato : 24-10-01 12:05

Hva'så? er det gået iorden med Telmore? du virker da til at være i noget
bedre humør :)

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Fischer

Dato : 24-10-01 12:25

> Hva'så? er det gået iorden med Telmore? du virker da til at være i
> noget bedre humør :)

Joh tak, det er i orden nu.
Jeg havde ellers nærmest besluttet at skifte til mit midlertidige nummer,
men da der kom liv i det gamle nummer satte jeg SIM-kortet i en ekstra
telefon. Den gamle ringede noget mere end forventet.
En masse mennesker som man har haft en kort engangs kontakt med ringede på
det gamle nummer. Alle nogen jeg havde svedt ud og derfor ikke havde haft
mulighed for at advisere.
Jeg er ret overbevist om at mange har ringet forgæves til mig mens Telmore
sad på flytterodet, men hvad man ikke ved ......

Så nu er jeg indtil videre på det gamle nummer hos Telmore, og er generelt
meget tilfreds med deres service (når alt kører som det skal).
Men de har et stort fedt minus i karakterbogen, så de skal ikke
.............. !!!

*Fischer

Fra : ZiCoN $IGI$

Dato : 24-10-01 12:13

Ved du hvad ?!?! Du er simpelthen min helt for idag... LOL Du er sgu for
griner... Jeg tror jeg vil følge dit eksempel, da jeg kører eksport, bruger
jeg også en del tid i min lastbil, og JO jeg synger sgu også med.. hehe

--

ZiCoN $IGI$
ICQ: 39220376

http://www.igi.dk

Fra : Mickey

Dato : 24-10-01 17:37

"ZiCoN $IGI$" <zicon@igi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bruger
> jeg også en del tid i min lastbil, og JO jeg synger sgu også med.. hehe

godt at høre man ikke er den eneste der kan finde på den slags - jeg gør du
godt nok hjemme foran puteren, men alligevel *GG*

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Mickey

Dato : 24-10-01 17:37

Fra : Devast8or

Dato : 24-10-01 23:13

ROFL. Det var sq et af de bedste indlæg jeg har set længe, den skulle næsten
også postes i dk.snak.vittgheder.
Og som andre også har sagt, godt at man ikke er den eneste der kan finde på
at synge med :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-10-01 09:48

> [...]

>Bingo! Nu er man ikke længere et fjols der sidder og synger i bilen, men en
>sandsynligvis betydningsfuld person som fører en lang 3 timers

FASAG. Hvad gør man, når man ikke har bil. Selv med håndfrit sæt ser folk
underligt på en, når man synger på gaden.

Peter

Fra : Fischer

Dato : 25-10-01 10:04

> FASAG. Hvad gør man, når man ikke har bil. Selv med håndfrit sæt
> ser folk underligt på en, når man synger på gaden.

LOL!
Ja, fidusen er jo at fjerne lyden.
Styrthjem?

*Fischer

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-10-01 12:30

>LOL!
>Ja, fidusen er jo at fjerne lyden.

Man kan selvfølgelig bare mime - ligesom de rigtige stjerner gør, når de er i
fjernsynet. Men det føles ikke rigtig som at synge.

>Styrthjem?

En god ide. Men det er lidt kikset at gå rundt med styrthjelm på. Og man får
måske problemer med politiet - der er jo maskeforbud i Danmark!

Peter