Etik og moral
Fra : Soren Pedersen

Dato : 24-10-01 11:53

Jeg skal til at igang med min første side, og vil derfor gerne vide hvordan
man forholder sig mht. at "låne" designelementer fra andres sider - Ikke
deciderede kopier, men derimod ideer, og enkelte elementer.....Er det et tag
selv bord, eller kontakter man vedkommende hvis side der er tale om ?(som
jeg har en formodning om at man gør). Findes der sites med Frontpage (gerne
2000) templates, hvor det står enhver frit for enten at blive inspireret,
eller tage hele sider ? - Evt links modtages med taknemmelighed.....

Mvh
/Søren

Fra : michaelbak

Dato : 24-10-01 12:21

Hej Søren
Hvis du skal lave din side i Frontpage. Kan du jo starte med at bruge
nogle af de temaer der følger med Frontpage. Men etiken er nok at man
lure på andre sider og derfra selv finder på noget. Men det skader
aldrig at sende en mail til en man vil låne noget fra. Man kan dermed
også skabe kontakter til andre på denne måde. Jeg bruger selv Frontpage
og er meget glad for det. held og lykke med din side.
Michael

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-10-01 12:53

1. Hvis det er en direkte kopi skal du spørge ellers er det mere op
til dig selv.

2. Der findes masser af den slags til Frontpage. I Microsofts
Frontpage nyhedsgruppe microsoft.public.frontpage.client bliver der
regelmæssigt posted en liste med resource links.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 24-10-01 13:35

Det er dælme godt nok en gruppe der rykker ))........Der er éet indlæg
)

Mvh
/Søren

Fra : Peter Westh

Dato : 24-10-01 14:09

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> wrote in message
> Det er dælme godt nok en gruppe der rykker ))........Der er éet indlæg
> )

Det må være din server den er gal med. På min (news.cis.dfn.de, gratis men
kræver registrering) er der ca 2000 indlæg på

MVH

Peter

Fra : Soren Pedersen

Dato : 24-10-01 14:36

TDC i en nøddeskal :o/

Mvh
/Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-01 19:22

Wed, 24 Oct 2001 15:35:54 +0200, skrev "Soren Pedersen"
<smp@privat.dk>:

>TDC i en nøddeskal :o/

Det er ikke et specielt TDC-problem, men gælder mange af
udbydernes newsserver.

Feedet fra dem er dårligt i mange tilfælde.

Og TDC har af samme årsag en politik om ikke at føre
vendorgrupper, så hvis den er på TDCs newsserver er det en fejl
og kan være årsag at der ikke er noget feed.

Men som jeg skrev i mit svar, gå dog direkte til kilden istedet
for.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-01 15:30

Wed, 24 Oct 2001 15:09:23 +0200, skrev "Peter Westh"
<pwesth@hum.ku.dk>:

>Det må være din server den er gal med.

Man kan også bare hente den direkte på news.microsoft.com.

Det er meget almindeligt at vendor-grupper ikke er særlig godt
opdateret på udbydernes newsserver.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-10-01 21:54

Brug Microsofts newsserver msnews.microsoft.com i stedet så ser du
mindst 20000 indlæg. Der kommer ~300 indlæg om dagen.