Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
søger: Slidshow fremviser som kan mixe fot~
Fra : 120100697598

Dato : 24-10-01 11:07

Hej er der nogle som kender til en slidshow fremviser som kan mixe foto og
wave lydfil

Jeg ved godt , der er mange image slidshow fremviser som kan afspile en lyd
fil til hvert foto.
Men da jeg vil bruge et stykke musik som strækker sig over flere foto, kan
jeg ikke bruge denne form for slidshow fremviser.

(jeg har prøvet at klippe musik stykket over i mindre stykker til vært
foto, det er svært at ramme lige så det giver en hakket lyd )

Eks, kunne være at bruge en lydfilen - musik.wav i baggrunden i 15.sek -
mens man se foto Nr.1 i 9.sek skifte til - foro Nr:2 i 6.sek osv. Og
først derefter henter man en ny wave fil til de næste foto

Adobe har et program Premiere ver 6.0 som bruger denne ide, men den
laver det som en avi video film ,og det fylder alt for meget. 30.sek avi
film, fylder 1.gb på harddisken hvis man arbejder men foto på 1.Mb
800x600 i den bedst kvalitet fordi den skal lave 30 fram per sek. . og
det vil sige at, den skal bruge 900 foto af .1Mb

Og det er der ingen grund til, programmet skal bare vise det samme foto i
et antal sek før den skifter til det næste foto mene wave fil kan høres i
baggrunden

Så hvis der er nogle som har hørt om en slidshow fremviser der kan mixe foto
og lyd det ville jeg bive meget glad for at høre mere hilsen Christian

Fra : Jes-Peder K. Løkke

Dato : 25-10-01 12:01

Hej Jeg havde samme problem, men fandt et program i Mediamarkedet i
Flensburg
Meadi@Show fra www.cyberlink.com.tw kan evt bestilles hos www.bhv.net
Hilsen
Jes-Peder