Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Man tør jo næsten ikke .....
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-10-01 23:26

Man tør jo næsten ikke poste en henvisning til et site med billeder, men
jeg vover squ pelsen, for jeg tror ikke på, at ab, jan, tim og per er
repræsentative for holdningen i gruppen.

Prøv at tage et kik på: http://www.artoffice.de/Ahura_Azan.htm - der er
ikke så mange billeder, men kvaliteten er rimmelig høj.

Og så må jeg vel nok lige huske at advare farisæerne, det er en proff.
fotograf, som tager penge for sit arbejde, men man kan godt se
billederne på hans galleri, uden at man skal ha' mulvappeskindet frem.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 24-10-01 00:31

Da denne gruppe jo drejer sig om foto, kan jeg da heller ikke se, at en
henvisning til en fotoside kan genere noge. Tvært imod, man kan lære meget
af at se hvordan andre bruger deres fotografiapparater af enhver slags.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Lotte M

Dato : 24-10-01 12:18

"Niels Svendsen" <niels.svendsen@mail.dk> skrev:

> Da denne gruppe jo drejer sig om foto, kan jeg da heller ikke se, at en
> henvisning til en fotoside kan genere noge.

Så tør jeg godt bidrage med denne

http://www.mirrorproject.com/ - med sjove og anderledes billeder.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk - personlig hjemmeside
http://www.handiinfo.dk - om bevægelseshandicap

Fra : ab

Dato : 24-10-01 11:39

Nu er du jo også så tilbageholdende .....

Det er jo rent Goya - men det vil du jo ikke diskutere. Det kunne ellers
have været sjovt at høre, hvori du mener forskellen ligger i forhold til
andet porno på nettet.

ab

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 24-10-01 14:24

> Det er jo rent Goya - men det vil du jo ikke diskutere. Det kunne ellers
> have været sjovt at høre, hvori du mener forskellen ligger i forhold til
> andet porno på nettet.

Årh jeg mener nu nok der er en forskel.

Et eller andet sted er jeg sikker på at hvis Niels E. havde 15000 af den
slags billeder var vi alle meget bedre venner med ham. Men desværre er det
ret begrænset hvad vi ser af den slags fra hans hånd. Og nu vil jeg jo ikke
sige noget om hvad "den slags" kan tolkes som, for så er jeg sikkert bare
smagsdommer igen.

Tak for linket Niels, du er sådan en rar og venlig mand!

Fra : Arneche Photo Design

Dato : 26-10-01 20:24

Hej

PORNO, Så har du sgu aldrig set porno.

Det har ikke en skid med porno at gøre. Det er kunst.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Arneche Photo Design